قتل مرد معتاد به دست همسر و دخترانش

0

در بازجویی از همسر مقتول وی لب به اعتراف گشود وگفت: شوهرش شدیداً به مواد مخدر اعتیاد داشته ، بسیار بداخلاق بوده و مدام وی و فرزندانش رامورد ضرب وشتم قرار می داده به همین جهت تصمیم به قتلش گرفته است.

یک زن ۴۳ ساله که شوهر خود را در شهرستان مرودشت استان فارس به قتل رسانده و او را در باغچه منزل دفن نموده بود، پس از دستگیری راز این جنایت را فاش کرد .

سرهنگ علی شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: حدود دو ماه قبل زنی با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهرستان شیراز اظهار نمود، شوهرش برای رساندن دخترش به دانشگاه از منزل خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.

سرهنگ شیبانیان ادامه داد: موضوع از طریق انتظامی شهرستان شیراز در حال پیگیری بود تا اینکه برادر مقتول با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مرودشت بیان داشت برادرش توسط همسرش به قتل رسیده و جسد نیز در باغچه منزل دفن شده است.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر، جسد را از درون باغچه بیرون آورده و همسر مقتول به همراه هر دو دخترش را دستگیر نمودند.

سرهنگ شیبانیان تصریح کرد: در بازجویی از همسر مقتول وی لب به اعتراف گشود وگفت: شوهرش شدیداً به مواد مخدر اعتیاد داشته ، بسیار بداخلاق بوده و مدام وی و فرزندانش رامورد ضرب وشتم قرار می داده به همین جهت تصمیم به قتلش گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت افزود: همسر مقتول در اعترافات خود چنین بیان کرد که پس از قتل همسرم جسد وی را در باغچه منزل دفن نمودیم و به مراکز انتظامی و بستگان اطلاع دادیم که شوهرم مفقود شده است.

سرهنگ شیبانیان خاطر نشان کرد: پس از گذشت بیش از دو ماه همسر مقتول و فرزندانش که از نظر روحی روانی به شدت دچار مشکل شده بودند وکابوس های و حشتناک آرامش را از آنان گرفته بود، تصمیم می گیرند که موضوع را فاش نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ