پیشنهاد جالب یک ایرلاین خارجی برای جذب مسافران ایرانی

0

با افزایش مسافران ایرانی علاقه مند به سفرهای خارجی، برخی از ایرلاین های غیرایرانی، برنامه جدی و منظمی برای جذب این مسافران آغاز کرده‌اند. شرکت هواپیمایی قطر، یکی از شرکت های هواپیمایی غیر ایرانی است، که برای جذب مسافران ایران، کمپیین جدید با عنوان “کمپین آنلاین هواپیمایی قطر در ایران” را راه اندازی کرده است.

شرکت هواپیمایی قطر بهترین شرکت هواپیمایی بهترین ایرلاین Qatar Airways

اگر این‌ روزها به فضای مجازی سری زده باشید، پیامی با عنوان “کمپین آنلاین هواپیمایی قطر در ایران” را مشاهده کرده اید. چند روزی است که در شبکه های اجتماعی پیامی با مضمون “با ثبت نام در سایت هواپیمایی قطر، برنده ۳ بلیت رایگان به مقصد دلخواه خود شوید” منتشر شده است. در روزهای گذشته این پیام به طور گسترده، توسط کاربران ایرانی منتشر شد، چرا که در بخشی از  این کمپین تاکید شده که “با دعوت دوستانتان، امتیاز بیشتری کسب کنید”.

بر این اساس شرکت هواپیمایی قطر، در سایت خود نوشته “با پرکردن و ثبت فرم، در قرعه کشی شرکت کنید”. همچنین در قسمت دیگری از سایت آمده “دوستانتان را دعوت کنید تا امتیازتان بیشتر شود”، بدین معنی که پس از ثبت نام و ارسال فرم شرکت در قرعه کشی، ابتدا ۱۰ امتیاز برای هر فرد ثبت و پس از آن با دعوت سایر افراد از طریق لینک اختصاصی، ۵ امتیاز به ازای هر دعوت درنظر گرفته می شود.

شرکت هواپیمایی قطر، از جمله شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران است، که در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شد و در حال حاضر روزانه به ۱۳۳ مقصد در آفریقا، آسیای میانه، اروپا، خاور دور، آسیای جنوبی، خاورمیانه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه، پروازهای مستقیم دارد.

دفتر مرکزی این شرکت، در شهر دوحه، قطر قرار دارد و فرودگاه بین‌المللی دوحه، قطب این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آید، همچنین مالکیت آن به طور کامل در اختیار دولت قطر است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به عنوان «ایرلاین سال» شناخته شد. شمار کارکنان این شرکت، در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر اعلام شد.

سفر به دور دنیا و دیدن کشورهای مختلف، یکی از آرزوهای هر ایرانی است که البته شرکت هواپیمایی قطر با آگاهی از این موضوع، بازار هدف خود را شناسایی و برای جذب مسافران ایرانی، برنامه جدی و منظمی را آغاز کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ