F-150 ، اتومبیلی خشن و جان سخت + عکس و مشخصات

0

فورد F-150 مدل رپتور می‌تواند با وجود خشونت غیر قابل‌انعطاف خود، دلربا هم باشد. این تراک بزرگ جثه با قابلیت های آفرود بالا، نسبت به سابق اشتهای کمتری به سوخت دارد و در عوض دینامیک بالاتری را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانت

رپتور F-150 مدل ویژه ای از وانت مشهور فورد است. نسل اول رپتور در سال ۲۰۱۰ و با قیمتی حدود ۵۰ هزار دلار معرفی شده بود. ویژگی های آفرود یا خارج از جاده این نسخه، باعث جلب نظر خریداران به آن شده است.

این اتومبیل دارای یک موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری با توربوشارژر دوقلو است. این پیشرانه جایگزین موتور بزرگ ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری سابق شده است.

فورد توانایی‌های این موتور جدید را اعلام نکرده و تنها به این بسنده کرده که قدرت و گشتاور آن بیش از ۴۱۱ اسب بخار و ۵۸۸ نیوتن متری است که موتور V8 تولید می‌کند. برای انتقال قدرت از یک گیربکس جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد.

مشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانت

نسل جدید رپتور با بدنه آلومینیومی F-150 تا ۲۲۷ کیلوگرم سبک‌تر شده است. به لطف این کاهش وزن می‌توان انتظار عملکردی به‌مراتب بهتر از این اتومبیل داشت.

با وجود انتقال قدرت به هر چهار چرخ و شش حالت رانندگی از پیش تعیین شده برای رانندگی روزمره یا در جاده یا در مسیرهای برفی و یخبندان و شن و ماسه و بیابانی و در نهایت تپه‌های سنگی، این خودرو از همه مسیرها عبور خواهد کرد.

عرض رپتور ۱۵٫۲ سانتی متر از فورد F-150 استاندارد بیشتر است. سیستم تعلیق این اتومبیل نیز برای افزایش قابلیت‌های حرکت در مسیرهای ناهموار، ارتقا یافته است.

 

در بخش طراحی، قسمت‌های جلو و عقب اتومبیل دچار تجدیدنظر شده است. ارتفاع اتومبیل از زمین افزایش یافته و گلگیرهای بزرگ‌تر، فضا برای چرخ‌های ۱۷ اینچی با تایرهای آفرود گودریچ را فراهم نموده‌اند. بعلاوه برای اولین بار از دو خروجی اگزوز در این اتومبیل استفاده شده است.

مشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانت

رپتور جدید به‌عنوان مدل ۲۰۱۷ معرفی شده است بنابراین تا اواسط سال ۲۰۱۶ خبری از آن نخواهد بود.(پدال)

مشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانتمشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانتمشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانتمشخصات خودرو قیمت خودرو قیمت انواع وانت بار بهترین وانت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ