شگرد زن برای به دام انداختن شوهر بی وفا

0

زن جوان وقتی متوجه ارتباط همسرش با زنی شد، برای انتقام او را کیف قاپ معرفی و راهی بازداشتگاه کرد.

چند روز پیش زنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و خبر داد زمانی که درحال بازگشت به خانه اش در محله طرشت بوده مورد حمله یک کیف قاپ قرار گرفته و با تعقیب وی متوجه شده سارق وارد خانه ای در همان حوالی شده است.

با ثبت اظهارات این زن، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی وی به خانه ای که مخفیگاه سارق بود، رفتند. ماموران با به صدا در آوردن زنگ در خانه از زن صاحبخانه خواستند کیف قاپ فراری را به پلیس تحویل دهد که او گفت سارقی در خانه او پنهان نشده است. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری کیف قاپ فراری وارد خانه او شدند و مردی را در آنجا دستگیر کردند که شاکی مدعی شد او همان سارق کیف است. متهم همراه شاکی به کلانتری منتقل شد. مرد بازداشت شده در اظهاراتش به پلیس گفت: شاکی دروغ می گوید، او همسرم است، نمی دانم چرا چنین دروغی را گفته است.

با ثبت اظهارات وی، زن شاکی بازجویی شد و در اظهاراتش گفت: این مرد درست می گوید او شوهرم است. از مدتی پیش متوجه ارتباط های پنهانی وی با زنی شدم. در جریان تعقیب وی متوجه شدم او حتی دختر آن زن را در شرکت خود استخدام کرده است. روز حادثه او را زمانی که از محل کارش خارج شد تعقیب کردم که معلوم شد به خانه همان زن در منطقه طرشت رفت. من هم برای این که پلیس او را دستگیر کند و شوهرم به خیانت خود پایان دهد با پلیس تماس گرفتم و به دروغ اعلام کردم او کیف قاپ است تا دستگیر شود. با تشکیل پرونده قضایی و به دستور منصور هاشمیان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران، تحقیقات از این زن و شوهر برای مشخص شدن صحت گفته هایشان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ