باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا

0

راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع، از آنجایی خبرساز شده که راهبه تاکید دارد تخلفی صورت نداده، اما مقامات کلیسا می گویند کارش صحیح نبوده و دیگر اجازه ندارد به مدرسه برگردد.

عکس رابطه جنسی راهبه کیست رابطه جنسی باردار شدن

به گزارش شبکه خبر، روزنامه انگلیسی «دیلی اکسپرس» نوشت: این راهبه که از بیش از دو سال پیش در مدرسه زنانه «سان سورینو» ایتالیا وابسته به کلیسا زندگی می کند، باردار و صاحب فرزند شد.

راهبه می گوید، هیچ احساسی از اینکه باردار بوده، نداشته و فکر می کرده این دل درد، دل درد معمولی است.

راهبه پس از بیهوش شدن، به بیمارستان منتقل شد.

رسانه های محلی از انتشار نام وی خودداری کرده اند، با این حال، وی اکنون در «بیمارستان بارتولومئو» در «سن سورینو» در حالی که شماری از راهبه های دیگر به عنوان همراه، حضور دارند، بستری است.

این روزنامه نیز خود با تیتری تردیدآمیز، درباره مشروع بودن بارداری این راهبه، ابراز تردید کرده است.

عکس رابطه جنسی راهبه کیست رابطه جنسی باردار شدن

برابر این گزارش، حال نوزاد خوب است، با این حال، برای اطمینان از سلامتی اش، پزشکان او را تحت معاینه و آزمایش های پزشکی قرار داده اند.

قرار است بیانیه ای درخصوص وضع راهبه مادر صادر شود، با این حال گمان می رود راهبه های دیگر مسئولیت نگهداری از نوزاد را برعهده بگیرند.

این ماجرا پس از آن منتشر می شود که یک سال پیش نیز در ماجرایی مشابه، رکسانا رودریگز، راهبه ۳۳ ساله، با به دنیا آوردن یک پسر، خبرساز شد.

نام فرانسیس را برای نوزاد انتخاب کرده اند. مادرش در حال حاضر مجاز نیست که نوزادش را ببیند، با این حال تاکید دارد بسیار خوشحال است و احساس گناه نمی کند.

وی می افزاید «بیش از آنکه احساس راهبه بودن داشته باشد، حس مادری دارد.» می گوید قصد دارد نوزاد را تحویل بگیرد و او را بزرگ کند.

این روزنامه افزود: در تماس تلفنی با کلیسا، مقامات تاکید کرده اند مجاز به دیدار با راهبه مزبور نیستید و امکان ملاقات با وی وجود ندارد.

مقامی که پاسخ گوی تماس تلفنی بود، تاکید کرده است آنچه راهبه انجام داده، به هیچ وجه پذیرفته و صحیح نیست و دیگر به کلیسا باز نخواهد گشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ