رشد ۹۲ درصدی پرتفوی بیمه رازی؛ کارمندان بیمه رازی سهامدار می‌شوند

0

دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی در سومین اجلاس سالانه شهروندی این شرکت که صبح روز جمعه مصادف با ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ در هتل المپیک تهران برگزارشد،‌ از مشارکت کارکنان بیمه‌رازی در افزایش سرمایه این شرکت خبرداد و گفت: سرمایه بیمه رازی از ۶۲۵ میلیارد ریال به ۲ هزار میلیارد افزایش می‌یابد که کارکنان شرکت نیز با استفاده از حق تقدم دراین امر مشارکت خواهند داشت.

دکتر مظلومی با بیان اینکه هیأت مدیره بیمه‌رازی به دنبال جلب رضایت تمام ذینفعان شرکت است،‌ ادامه داد: نیروی انسانی بیمه رازی در دو سال گذشته نشان داد که با تلاش خود توانسته رشد ۶۷ و ۹۲ درصدی عملکرد شرکت را رقم بزند، لیاقت سهامداری آن و بهره‌مندی از سود سهامداری را دارد.
وی گفت: به دنبال شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها برنامه توسعه‌ای شرکت با تحلیل بازار بیمه کشور طی سال‌های گذشته و برآورد رشد آن در سال‌های آتی تدوین شد که آمارهای رسمی اعلام شده به برآوردهای ما نزدیک است.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی، مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه این شرکت اینک دو میلیون بیمه‌گذار دارد، ادامه داد: هدف بیمه رازی افزایش سهم بازار به هر قیمتی نیست و اتفاقا در پذیرش برخی از ریسک‌ها سیاست انقباضی خواهیم داشت.

دکتر مظلومی خاطر‌نشان کردند: بیمه‌رازی خود را مکلف به رعایت تکالیف قانونی می‌داند و در راستای طرح پالایش شبکه نمایندگی کد ۶۰۰ نماینده که با ضوابط بیمه مرکزی همسو نبودند، لغو کرد و اینک در انتظار اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای جذب نمایندگان جدید است.

وی به خلأ دانش درصنعت بیمه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دوره‌های گذشته کسانی به صنعت بیمه ورود داشتند که دانش بیمه‌ای نداشته و موجب زیان‌هایی به این صنعت شدند. از این رو بیمه‌رازی آموزش برای کارکنان و شبکه فروش را سرلوحه برنامه‌هایش قرارداده است.

به گفته وی، در شعب بیمه رازی در سراسر کشور واحد‌های آموزش دایر هستند و کلاس‌ها دائمی برگزار می‌شود.
وی در خاتمه پرداخت خسارت طی ۲۴ ساعت را سیاست بیمه رازی عنوان کرد و از همه کارکنان خواست تا در اجرای درست این طرح تلاش کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ