بریدن سر متهم تبرئه شده با ساطور در دادگاه ایلام!

0

صبح امروز در دادگاه تجدیدنظر استان ایلام خانواده شاکی بعد از تبرئه‌ی فرد متشاکی، وی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

عمران علی‌محمدی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام در محل وقوع حادثه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: پرونده فرد مقتول با اتهام تجاوز ناموسی در دادگاه‌ استان تحت رسیدگی بود و بعد از مراحل قانونی گویا تبرئه می‌شود و چون خانواده شاکی از این رای به خشم آمده بودند، فرد تبرئه شده را به قتل رساندند.

وی با بیان اینکه فرد مقتول بعد از رسیدگی به پرونده حین خروج از در داداگاه تجدیدنظر استان مورد هجوم خانواده شاکی قرار می‌گیرد، افزود: این افراد چهار نفر بوده‌اند که یکی از آنها زن شاکیه است و با سلاح سرد به مقتول هجوم برده وی را با ضربات ساطور زخمی و پس از آن سرش را از تن جدا می‌کند.

علی‌محمدی ادامه داد: با اطلاع از این موضوع بلافاصله افرادی که اقدام به بریدن سر مقتول می‌کنند دستگیر می‌شوند و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به اینکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه‌کرد: با توجه به بررسی‌های اولیه قرار شد، خانواده شاکی این اقدام را در جایی دیگر انجام دهند اما گویا به دلیل خشم زیاد آن را در دادگاه تجدیدنظر در حین خروج عملی می‌کنند.

سرهنگ علی‌رضا گوهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام که درمحل جنایت حضور داشت با تایید این اطلاعات گفت: این افراد سه مرد و یک زن بوده‌اند که اقدام به قتل فرد تبرئه شده با سلاح سرد می‌کنند.

وی با بیام اینکه همه افراد دخیل در این قتل دستگیر شده و برای بازجویی بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد سلاح گرم نیز به همراه داشته‌اند.

این جنایت در راه پله‌های ورودی به داخل ساختمان دادگاه تجدیدنظر استان به وقوع پیوست و خون همه روی پله‌ها جاری بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ