«غول برره» از محافظ شخصی جنیفر لوپز تا بادیگارد کی روش شد + عکس

2
جالبه بدونید که او قبل از بازیگری در ایران به عنوان بادیگارد در هالیوود و بالیوود مشغول بوده است.

همسر احمد ایراندوست بیوگرافی کی روش بیوگرافی شهاب ایراندوست بیوگرافی احمد ایراندوست

احمد ایراندوست متولد خرداد ماه سال ۱۳۴۹ در آبادان است ، متاهل است و همسرش خواهر دو شهید است ، یک دختر دارد ، قدش دو متر و ۱۰ سانت است ، ب

ه گفته خودش قبلا قهرمان بوکس بوده که در سال ۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد ، پدرش شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی همدوره مرحوم تختی بوده ، چندین سال در خارج از ایران فعالیت می کرده ، در دوبی بادیگارد یک شیخ عربی بوده و همچنین در هالیوود نیز محافظ شخصی جنیفر لوپز ، نیکلاس کیج ، ماریا کری و ویتنی هوستون بوده ، به پنج زبان زنده دنیا مسلط است ، وی علت بازگتش به ایران را اینگونه بیان می کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به این نتیجه رسیده اند که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست، این بود که تصمیم گرفتند به ایران بازگردند. وی همچنین در دو فیلم در بالیوود نیز به ایفای نقش پرداخته ، در زمان تولید سریال شبهای برره از طریق آقای حسن شکوهی و محسن چگینی به آقای مدیری معرفی شده و ایشان هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داده اند، این اتفاق ورود او به سینمای ایران بود.

احمد ایراندوست بازیگر نقش غول برره برای استقبال از ملی‌پوشان فوتبال به فرودگاه آمده بود؛ زمانی که کروش می‌خواست از میان مردم عبور کند تا به ماشینش برسد ایراندوست به عنوان بادیگارد کروش مردم را کنار می‌زد.
همسر احمد ایراندوست بیوگرافی کی روش بیوگرافی شهاب ایراندوست بیوگرافی احمد ایراندوست

تیم ملی فوتبال ایران در لحظه ورود به تهران با تعداد زیادی از هوادارانی مواجه شد که به استقبال ملی پوشان آمده بودند. بازیکنان و اعضای کادر فنی مجبور بودند از میان جمعیت زیادی از هواداران عبور کنند و خودشان را به بیرون از سالن فرودگاه برسانند.

همسر احمد ایراندوست بیوگرافی کی روش بیوگرافی شهاب ایراندوست بیوگرافی احمد ایراندوست

همسر احمد ایراندوست بیوگرافی کی روش بیوگرافی شهاب ایراندوست بیوگرافی احمد ایراندوست

کارلوس کروش که یکی از چهره های مورد توجه تیم ملی در فرودگاه بود، در میان جمعیت محبوس شده بود که ایراندوست، بازیگر نقش غول برره نزد او رفت و راه را برای کروش باز کرد. غول برره هم یکی از افرادی بود که به استقبال تیم ملی رفت و زمانی که دید می تواند به کروش کمک کند تا خودش را به خودرو مورد نظرش برساند، راه را برای او باز کرد. (فارس و مهر)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. رضا اشور می گوید

    جناب اقای ایراندوست بادیگارد خانم لوپز تو اون ۵ سال یدونه عکس از شما نیست هرچند در ایران اگه بگی خود جنیفر لوپز هستی بعضیا علاقه دارن باور کنن

  2. اشور می گوید

    احتمالا اقای ایراندوست همینطور که بادیگارد کی روش در فرودگاه بود بادیگارد خانم لوپز هم بوده