فرار “حسن معتمدی” مدیر عامل بانک اقتصاد نوین تکذیب شد

0

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نقل قول هایی ازحجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر «خروج مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی از کشور» منتشر شده که از اساس کذب محض است.

 مدیر عامل بانک اقتصاد نوین سوابق حسن معتمدی اخبار بورس امروز

وزارت اطلاعات درباره انتشار مطالب کذب و شایعه پراکنی در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد که در آن آمده است: به آگاهی ملت شریف ایران می رساند، بیانیه ها و اظهارات وزیر اطلاعات فقط از طریق سایت این وزارت خانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می شود و سایر اظهار نظرها و بیانیه هایی که به نقل از ایشان در خارج از این مجاری اعلام و یا منتشر می شود مورد تایید این وزارتخانه نیست.

همچنین وزارت اطلاعات همواره پیگیری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، برای خود محفوظ می داند.

متاسفانه به تازگی برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اهدافی که وزارت اطلاعات اشراف کافی بر آنها دارد، در صدد تشویش اذهان عمومی هستند.

به طور مثال در برخی از این شبکه ها، نقل قول هایی ازحجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر «خروج مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی از کشور» منتشر شده که از اساس کذب محض است.

وزارت اطلاعات وظیفه دارد با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، با تولید و منتشرکنندگان این شایعات که قصد برهم زدن فضای عمومی و امنیت کشور را دارند، به شدت برخورد کند و نتایج آن را به اطلاع مردم برساند.

تکذیب فرار مدیرعامل بانک اقتصاد نوین

در همین زمینه مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: فرار من دروغ محض است و بنده در خدمت کشورم هستم.

روز گذشته در برخی پایگاه های مجازی خبری مبنی بر فرار مدیرعامل بانک اقتصاد نوین منتشر شده بود.

حسن معتمدی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: به نظر می رسد دشمن سیستم بانکی را هدف قرار داده است و در تحریم ها هم یکی از محورهای تحریم سیستم بانکی کشور است.

وی گفت: این شایعه هر چند کوتاه مدت و کم اثر است، اما دشمن برای بدنام کردن ما این اقدامات را انجام می دهد.

معتمدی افزود: از این جهت بانک اقتصاد نوین را هدف قرار داده اند که این بانک بی حاشیه، پیشرو و خوشنام است و خواسته اند که کارشان اثرگذار باشد.

وی گفت: سیستم بانکی ما در همه فعالیتهای روزمره مردم حضور دارد و زندگی و معیشت مردم با سیستم بانکی گره خورده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ