اقدام بی‌شرمانه ۳ فوتبالیست با دختر دانشجو / فیلم تجاوز در صحن دادگاه پخش شد

0

عاملان تجاوز به عنف در شهر نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا به دختر ۲۰ ساله دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه وندربیلت که یکی از معتبرترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در آمریکا و جهان است در جلسه عصر دیروز دادگاه محاکمه شدند.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور تجاوز به دختر دانشجو تجاوز به دانشجو
بنابراین گزارش ۳ تن از بازیکنان تیم فوتبال شهر نشویل پایتخت و دومین شهر بزرگ ایالت تنسی پس از وارد شدن به اتاق یکی از دانشجویان دانشگاه وندربیلت که در خوابگاه زندگی می‌کرد وی را وحشیانه مورد تعرض دسته جمعی قرار دادند.
به گزارش پلیس “باتی‌کری” به همراه دو تن از هم تیمی های خود در حالی که به دلیل سوء‌ مصرف مشروبات الکلی قادر به کنترل رفتار خود نبودند به اتاق شخصی یکی از دانشجویانی که در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه وندربیلت به سر می‌برد وارد و وی را وحشیانه مورد تعرض جنسی قرار دادند.
فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور تجاوز به دختر دانشجو تجاوز به دانشجو
“باتی کری” پس از قرار گرفتن قاضی و هیئت منصفه دادگاه گفت: هیچ یک از حوادثی را که در ژوئن ۲۰۱۳ رخ داده است را به یاد نمی‌آورد و هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و بی گناه است، این در حالی است که دو هم تیمی دیگر وی آنچه در آن روز برای دختر دانشجو که نامش ذکر نشده و با حضور وی رخ داده بود را برای وی یاد آوری می‌کردند.
قربانی این حادثه که ‌آن روز وحشت را به خوبی به یاد دارد با شناسایی هر ۳ تن و شکایت از تک تک آن‌ها به اتهام تجاوز به عنف منجر به دستگیری هر ۳ عامل این حادثه در فاصله زمانی ۱۲روز پس از این حادثه شد.
در جلسه دادگاه پس از حضور قربانی و مواجه شدن با عاملان این حادثه، انزجار خود را از آن‌ها با حالت تهوع ابراز کرد و از قاضی و هیئت منصفه خواستار اشد مجازات برای یکایک آنان شد.
مدارک به دست آمده توسط پلیس حاکی از آن است که تصاویر عاملان این حادثه حین انجام اعمال ننگین خود توسط دوربین‌های مداربسته که در داخل تمام اتاق‌های خوابگاه نصب شده است ثبت می‌شد که با بازپخش آن در برابر عاملان و دیگر حاضران جلسه دادگاه مدارکی غیر قابل انکار را پیش روی قاضی قرار داد.
“جابرین مک تری” ، “براندون بانک” دو همدست دیگر‌”باتی‌کری”‌در روز حادثه بودند.
پس از بازپخش این فیلم منزجر کننده “باتی‌کری” با اظهار تاسف در برابر قاضی گفت:‌ در شرایط عادی هرگز حاضر به انجام چنین کاری نیستم و با عذرخواهی کردن از قربانی این حادثه طلب بخشش کرد.
“راجر مور” دادستان حاضر در جلسه دادگاه روز گذشته پس از شنیدن اظهارات هر ۳ عامل این حادثه گفت: آیا با گفتن جمله “معذرت می‌خواهم” همه چیز درست می‌شود و آیا یاد و خاطره آن روز از ذهن قربانی این حادثه پاک می‌شود و بدون ترس از وارد شدن ناگهانی جمعی دیگر در اتاقش خواهد ماند.
“کری”، “بانک”و “مک‌تری” با اظهار تاسف فقط شنونده این سوالات بودند و تنها سرهای خود را تکان می‌دادند.
به گفته پلیس قبل از وارد شدن به اتاق قربانی هر یک از آنان بالغ بر ۲۲بطری نوشیدنی سنگین از انواع مشروبات الکلی را مصرف کرده بودند، که طی بازپرسی‌های انجام شده در گذشته آنان اعتراف کرده بودند.
هر ۳ متهم این پرونده به اتهام تجاوز به عنف و همچنین عکاسی غیر قانونی و دستکاری تصاویر محاکمه خواهند شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ