در درگیری مسلحانه ۲ مامور نیروی انتظامی در شهرستان لالی به شهادت رسیدند

0

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه در شهرستان لالی خبر داد.

درگیری مسلحانه اشرار ایران اخبار حوادث

سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: دیروز در پی شناسایی دو سارق شرور و سابقه دار در شهرستان لالی، ماموران جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند که طی تعقیب و گریز سارقان وارد منزلی در یک منطقه مسکونی شدند.

وی افزود: در ادامه عملیات سارقان مسلح از مخفیگاه خود به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کردند که ماموران به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به شهروندان، شلیک های بعدی و همچنین فرار مجرمان از صحنه جرم اقدام پیشگیرانه ای انجام دادند. در نهایت در این درگیری دو نفر از ماموران جان برکف و وظیفه شناس این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که منجر به شهادت آنها شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران با توجه به محاصره محل مورد نظر و تدابیر پلیسی و هوشمندانه هر دو مجرم شرور را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند. در ادامه و در بازرسی از مخفیگاه این مجرمان یک قبضه اسلحه کلاش کشف شد.

صالحی با اشاره به اینکه اجازه نا امنی و برهم زدن نظم عمومی را به هیچ کسی نخواهیم داد گفت: در این عملیات اولویت اول پلیس، پیشگیری از هرگونه آسیب به مردم محل از سوی مجرمین مسلح بوده است که خوشبختانه در این درگیری هیچ گونه آسیبی به افراد غیر نظامی وارد نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر دو شهید این درگیری کادر نظامی بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ