قتل فجیع دختر ۸ ساله با سیم تلفن و ۱۱ ضربه چاقو

0

چه طور می شود به قاتلی که در ۱۴ سالگی، دختری ۸ ساله را به خانه اش می کشاند، با سیم تلفن خفه اش می‌کند و وقتی می فهمد هنوز نمرده با چاقو ۱۱ ضربه به او می زند، لقب کودک داد ؟! نام جاشوا فیلیپس اما هنوز هم در فهرست کودکان قاتل دنیاست، چون همه زیر ۱۸ ساله ها از دید قوانین کشورهای غربی، کودک محسوب می شوند.

 جاشوا را چند قطره آب لو داد! خودش رفته بود مدرسه و مادرش، ملیسا، مشغول تمیز کردن اتاقش به روال هر روز بود که چند قطره آب کنار تخت آبی اش پیدا کرد و به خیالش رسید که شاید تخت آبی سوراخ شده است. به همین خاطر مادر مشغول وارسی آن اطراف شد و وقتی دید که تخت آبی بسته است فکر کرد احتمالا جاشوا می دانسته که تخت سوراخ شده و برای این که به دردسر نیفتد آن را بسته و به مدرسه رفته است .

او در همین هنگام سعی کرد تخت را از هم باز کند که ناگهان دستش با جسم سرد مدئا، دختربچه همسایه که از ۷ روز پیش گم شده بود برخورد کرد. تا مدت ها، والدین و اهالی محل زندگی جاشوا باور نمی کردند او قاتل باشد شاید چون پسری سر به زیر و آرام به نظر می رسید یا شاید به این خاطر که خودش هم در گروه تجسس، همراه بقیه آدم های محله ، دنبال مدئا گشته بود.

کودک قاتل قتل کودک قتل دختر اخبار قتل اخبار جنایی

( جاشوا فیلیپس در بزرگسالی)

جاشوا در دادگاه گفت که چوب بیس بالش، اتفاقی به چشم دخترک خورده است و او از ترس لو رفتن ماجرا مدئا را به خانه کشانده و سعی کرده با سیم تلفن خفه اش کند و وقتی موفق نشده بارها و بارها به او چاقو زده است. این داستان اما هرگز از سوی هیات منصفه پذیرفته نشد و حالا جاشوا محکوم به حبس تا پایان عمر بدون بخشش شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ