مرگ تلخ “سینا جعفری” دروازه بان ۱۴ ساله هرمزگانی + فیلم

0
سینا دروازه بان ۱۴ ساله هرمزگانی که خود را در باخت تیم مقصر می دانست بدلیل ناراحتی بسیار زیاد از این شکست به کما رفت و یکی دو روز بعد در بیمارستان به خواب ابدی فرو رفت تا دیگر خاطره این شکست را به یاد نیاورد…
مرگ فوتبالیست درگذشت فوتبالیست حوادث ورزشی اخبار ورزشی
سینا جعفری دروازه بان تیم نوجوانان شاهین مهر رودان پس از برگزاری فینال مسابقات لیگ نوجوانان استان بین تیم های شاهین مهر رودان و توانیر بندرعباس و شکست در مقابل تیم حریف از شدت ناراحتی به کما رفت.

درفینال لیگ نوجوانان استان هرمزگان، تیم شاهین مهر رودان و توانیر بندرعباس روز شنبه ۲۷ دیماه ۹۳ در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که پس از یک جدال حساس و نفسگیر تیم توانیر با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

دروازه بان غیور و نام آور تیم شاهین مهر پس از شکست تیمش در برابر حریف خود از شدت ناراحتی به کما رفت و پس از هشت روز جدال با مرگ سرانجام در پنجم بهمن ماه ۹۳ جان به جان آفرین تسلیم کرد و چهره در نقاب خاک کشید.

مراسم وداع با این ورزشکار دوشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران رودان برگزار و پیکر این ورزشکار نوجوان بر دستان مردم شهر با اشک و گلاب تا آرامگاه ابدی اش در بهشت زهرای شهر رودان بدرقه شد.

سینا جعفری متولد ۱۷ تیر ماه ۷۹، سابقه سه سال بازیگری در رشته فوتبال را در کارنامه ورزشی خود به ارمغان دارد.

وی در دوران بازیگری خود در تیم های ستاره انقلاب بندمیر، البدر بندر کنگ و شاهین مهر رودان بازی کرده و کسب مقام اول کشوری منتخب مدارس مقطع راهنمایی با تیم هرمزگان در سال ۹۲، کسب مقام دوم مسابقات لیگ نوجوانان استان با تیم شاهین مهر در سال ۹۳ و حضور در تیم البدر بندرکنگ در رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور از دیگر افتخارات این ورزشکار قهرمان است. ک/۳

[jwplayer player=”1″ mediaid=”54634″]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ