واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار عکس پنت هاوسش

0
علی فتح الله زاده می گوید اوضاع استقلال خوب است و او با فروختن پنت هاوسش در شهرکی ساحلی به حنیف عمران زاده ، مشکل مالی این بازیکن را هم حل کرده است.

روز پنجشنبه روزنامه خبرورزشی عکسی از پنت هاوس علی فتح الله زاده در ساختمانی ۱۰ طبقه در منطقه سرخرود مازندران چاپ کرده بود . ساختمانی که حالا دیگر مالکیتش به حنیف عمران زاده رسیده و او به جای طلب سال قبل و پیش پرداخت قرارداد امسالش آن را با مدیر آبی ها معامله کرده است. البته حاجی راجع به این عکس و این خبر حرف هایی دارد و می گوید:« حاجی جان اولا که آن ساختمان دو بخش است و یک واحدش برای من بود که آن را هم دادم زیر قیمت به حنیف تا طلبش را بگیرد و این قدر نیاید بگوید حاجی پول مرا بده. اما شما برای یک ساختمان ما در آن سر دنیا خبرنگار اختصاصی می فرستید و گزارش می گیرید اما برای تجلیلی که فرمانده محترم ارتش از من داشته یک کلمه نمی نویسید. این نشان سرباز فداکار را که دیگر برایش پول نداده ام. ۲۴ ماه در ارتش و در جبهه ها خدمت کردم ، یک بار هم صدایش را در نیاورده بودم. والله این بار هم نمی خواستم بگویم اما خود این بزرگواران لطف کردند و این نشان را به ما دادند. من ۲۴ ماه زیر توپ و تانک بودم ، این خبر را کار نمی کنید اما این پنت هاوس را عکس را می اندازید. ولی اشکال ندارد دیگر چه کارکنم که دوست تان دارم. »

او درباره شرایط استقلال هم گفت:« خدا را شکر تیم دارد به سمت آمادگی پیش می رود . ما باید همه با هم همدل باشیم و هدف اصلی امسال مان که قهرمانی در آسیا است را بدست بیاوریم. این موفقیت اگر بدست بیاید ، مطمئن باشید تیم در لیگ هم به بالاترین سطح آمادگی می رسد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ