سربازان فراری بشتابید؛ ثبت نام برای خرید سربازی از ۱۵ بهمن ۹۳

0

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: این سازمان از ۱۵ بهمن به مدت یک ماه تا ۱۵ اسفند اقدام به ثبت درخواست‌های مشمولان غایبی که بیش از هشت سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، خواهد نمود.

سردار ابراهیم کریمی در خصوص ثبت نام طرح جریمه وتعیین تکلیف مشمولان غایب بیان داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا همزمان با طی مراحل تصویب لایحه بودجه سال ۹۴ درمجلس شورای اسلامی از ۱۵ بهمن الی ۱۵ اسفند اقدام به ثبت درخواستهای مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، خواهد نمود.

وی به مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت نموده وخواستار استفاده ازاین طرح می‌باشند خاطر نشان کرد: این دسته از افراد ظرف مدت یک ماه، می‌بایست به یکی از دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند، درغیر این صورت فرض برآن خواهد بودکه این عزیزان می‌خواهند برابر مقررات به خدمت اعزام شوند.

این مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست در این زمینه عبارتند از: اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان خود، درصورتی که متاهل بوده و دارای فرزند باشند می‌بایست به هنگام مراجعه به دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته باشند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشترمی توانند به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www. vazifeh. police. ir مراجعه و در جریان آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

شایان ذکر است که اطلاع رسانی لازم در سیر مراحل کاری ازطریق سامانه پیامک یا دیگر سامانه‌های مربوطه صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

براساس گزارش سازمان وظیفه عمومی، سردار ابراهیم کریمی تاکید کرد: سازمان وظیفه عمومی درحال حاضر فارغ از مبلغ جریمه درنظر گرفته شده و صرفا به منظور پیشبرد مراحل اولیه این طرح و جلوگیری از طولانی شدن روند اجرایی آن پس از تصویب آیین نامه و ابلاغ جزئیات ازسوی ستاد کل نیروهای مسلح تنها اقدام به پیش ثبت نام می‌نماید و پس از اعلام نهایی و تعیین دقیق میزان جریمه، چگونگی واریز آن و همچنین نحوه ثبت نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.(ایسنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ