محمود احمدی نژاد : مردها در راه اند / وقتی عرضه ایستادن در برابر امریکا را ندارید چرا مسئولیت قبول می کنید

0

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مراسم رونمایی از سایت خود اظهار کرد: با این سایت، عالم زیر رو نمی شود حواستان باشد باید بیاید و قوی تر کار کنید.

سخنرانی احمدی نژاد سایت احمدی نژاد اینستاگرام احمدی نژاد

به گزارش «انتخاب»، احمدی نژاد گفت: ما گفتیم چاوز هم منتظر ظهور بوده است عده ای انقدر کوته فکر اند که تحمل شنیدن این حرف ها را نداشتند و فکر می کردند که فقط خودشان انسان هستند که باید منتظر ظهور باشند.

اهم سخنان احمدی نژاد در مراسم رونمایی از سایت جدید خود در ادامه می آید:

همه آنهایی که به دنبال اصلاح وضع جهان هستند باید توجه داشته باشند که هر اتفاق بیرونی خبر یک اتفاق درونی است چون بعضی ها می گویند ما قبل از انقلاب زندگی می کردیم و روغن نباتی هم کیلوی فلان بود بنده می گویم انسان می تواند فقط نوک دماغش را ببیند یا می تواند هر روز دایره مطالباتش را گسترده تر، جدید تر و آرمان خواه تر باشد.

بعضی ها اوایل انقلاب مقاله می نوشتند و اظهار فضل می کردند و می گفتند انقلاب ناقص به دنبا آمده و در حال حاضر هم عده ای همین مطالب را بیان می کنند به نظرم اینان از این نکته غافل هستند که تحولات اجتماعی نتیجه تحولات درونی انسان هاست.

ما در محله نارمک زندگی می کردیم و رفقای قدیمی زیادی داشتیم چون پرتحرک هم بودیم ارتباطامان زیاد بود وقتی بعدها من به تحولات انقلاب دقت کردم دیدم این تحولات روحی به خوبی قابل درک است.

از همان اول انقلاب ما به انقلاب جهانی انسان کامل و حکومت جامعه گره خورده بود و اصلا با آن یکی بود، عده ای آمدند و می خواستند ما را سرگرم و می گفتند اول توسعه سیاسی انجام دهیم یا توسعه اقتصادی را، انسان کامل همه وجودش با هم رشد می کند.

انقلاب اسلامی در نسل انقلاب جهانی است همه بشریت از آغاز منتظر یک روز بهتری بودند و همه انسان ها نیز به امید روز بهتر زندگی می کنند ما گفتیم چاوز هم منتظر ظهور بوده است عده ای انقدر کوته فکر اند که تحمل شنیدن این حرف ها را نداشتند و فکر می کردند که فقط خودشان انسان هستند که باید منتظر ظهور باشند.

یکی از دوستان ما اخیرا به ونزوئلا سفرکرده است به وی گفته بودند که به فلانی سلام برسان و بگو ما هم منتظر امام مهدی هستیم؛ وقتی آقای چاوز درگذشت همه انسان های انقلاب در ونزوئلا مات و مبهوت مانده بودند چون چاوز ستونی محکم و انقلابی بود بعدها چاوز قبل از فوتش به آنان گفته بودکه اگر من رفتم نگران نباشید امام مهدی خواهد آمد یعنی ببینید عده ای آن قدر کوچک اند که فکر می کنند جهان فقط برای آنان است به نظر من هر فردی به محض اینکه به دلش بیاید و تصور کند که نسبت به دیگران برتر است همان لحظه سقوط کرده است بعضی ها انحصاری هستند و حتی خدا را برای خودشان می خواهند.

اول انقلاب گروهی بودند که اهل دفاع نبودند در تمام مکاتب و گرایش ها دفاع از وطن لازم است و هر کس که در راه دفاع از وطن کشته شود شهید محسوب می شود تئوری ریزی می کردند که اصلا چرا جنگ می کنید؛ نمی توانستند جلوی امریکا بایستند و تئوری کنار آمدن با امریکا را مطرح می کردند ما به آنان می گوییم وقتی عرضه ایستادن در برابر امریکا را ندارید چرا به مسئولیت های اجتماعی وارد شده اید بروید سراغ مسائل شخصی تان.

مردها در راه اند، فرایند دیگری در راه است؛ شجره طیبه ای جز خاندان محمد مصطفی (ص) وجود ندارد تلویزیون تصاویری را از انقلاب نشان می دهد اما همه انقلاب همین که تلویزیون نشان می دهد نیست بلکه فراتر از این است.

همه باید در راه تعالی کشور درصحنه حضور داشته باشیم قرار نیست با هم یک سفره درست کنیم و سر اینکه کدام کجا بنشینیم با هم دعوا کنیم بلکه قرار است پیش برویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ