خانه / استخدام و بازار کار / آگهی استخدام بانک سامان در 3 ردیف شغلی

آگهی استخدام بانک سامان در 3 ردیف شغلی

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری یا مدیریت مالی که حداقل ۴ سال سابقه کار در موسسه‌های حسابرسی یا بانک‌ها را دارند می‌توانند درخواست خود برای فعالیت به‌عنوان بازرس بانک را ارسال کنند. محل فعالیت بازرس بانکی در تهران است.
بانک سامان همچنین از متخصصان حوزه بیمه و مدیریت (تمام گرایش‌ها) که توانایی و تجربه فروش و بازاریابی خدمات بیمه‌ای را دارند برای فعالیت در شهرهای تهران، کیش، اهواز، رشت، اصفهان و کرمانشاه دعوت به‌همکاری کرده است.
بر‌اساس این گزارش، خانم‌های مسلط به تایپ و دارای حداقل دو سال سابقه کار مرتبط نیز می‌توانند برای استخدام به‌عنوان مسئول دفتر، فرم دعوت به همکاری بانک سامان را تکمیل و ارسال کنند.
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ از طریق پایگاه اینترنتی بانک ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، فرم دعوت به همکاری را تکمیل کنند. تکمیل فرم دعوت به همکاری هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

عنوان شغل

سن

جنسیت

رشته تحصیلی

سابقه کار

سطح زبان انگلیسی

کامپیوتر

محل سکونت

اولویت‌ها

بازرس

حداکثر ۴۰ سال

آقا

کارشناسی/ کارشناسی ارشد  رشته حسابداری/ مدیریت مالی

حداقل ۴ سال سابقه کار  در مؤسسات حسابرسی و یا بانک

Intermediate

مسلط به     Ms-Office

تهران

تسلط کامل بر اصول حسابداری و حسابرسی  (ترجیحاً در نظام بانکی)، آشنایی با قوانین پولی و اعتباری و  تسلط کامل به فرآیندهای متداول بانکی در شعب

متصدی فروش بانک و  بیمه

حداکثر ۳۰ سال

آقا / خانم

فوق دیپلم / کارشناسی

رشته بیمه و مدیریت (تمامی گرایش‌ها )

حداقل ۱ سال سابقه کار در امر فروش

Intermediate

مسلط به

Ms-Office

تهران، کیش، اهواز، رشت، اصفهان، کرمانشاه

توانایی برقراری ارتباط اثربخش/ تجربه موفق در فروش و بازاریابی  خدمات بیمه

مسئول دفتر

حداکثر ۳۲ سال

خانم

دیپلم / فوق دیپلم

حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط

Upper Intermediate

مسلط به

Ms-Office

تهران

تسلط به تایپ

جهت مشاهده فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*