خبرگزاری فرانسه : احمدی‌نژاد با یک لبخند بزرگ آمد

0
راه اندازی وب سایت رسمی احمدی نژاد همزمان با صفحه ای در گوگل پلاس و اینستاگرام و شعار ما به زودی می‌آییم مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت است.
خبرگزاری فرانسه در این باره می نویسد: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران روز یکشنبه وب سایت رسمی خود را راه اندازی کرد، اقدامی که از احتمال بازگشت وی به عرصه سیاسی کشور یک سال مانده به انتخابات مجلس ایران خبر می دهند.
سایت ahmadinejad.ir، که احمدی نژاد را با یک لبخند بزرگ بر روی صفحه نخست نشان می‌دهد، همزمان با راه اندازی صفحه گوگل پلاس وی و اکانت رسمی احمدی نژاد در اینستاگرام راه اندازی شد.
اصولگرایان در ایران از زمان پایان حضورشان در قدرت در ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی از انظار عمومی کنار رفتند، زمانی که حسن روحانی، رئیس جمهور میانه رو ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری جایگزین وی شد.
خبرگزاری فرانسه همچنین یادآور می شود: این در حالی است که ماه گذشته، محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری به پنج سال زندان محکوم شد. احمدی نژاد در واکنش به اتهام احمدی نژاد گفت که اتهامات وی در زمانی پیش از حضور وی به عنوان معاون اولی انجام شده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در این باره می نویسد: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران در آستانه انتخابات پارلمانی سال آینده وب سایت خود را راه اندازی کرد، نشانه ای از اینکه وی به دنبال بازگشت به عرصه سیاست در ایران با وجود رسوایی های اخیر فساد برای اطرافیانش در دولت، است.
وب سایت احمدی نژاد روز یکشنبه با تصویری از لبخند وی و با شعار ما به زودی می‌آییم راه اندازی شد.
پس از پایان دومین دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد در سال ۲۰۱۳ وی نیز از عرصه سیاست در ایران کنار رفت.
وب سایت روزنامه اینترنشال بیزینس تایمز هم در گزارشی درباره وب سایت جدید احمدی نژاد می نویسد: در اقدامی که بیانگر احتمال بازگشت به سیاست است، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران وب سایت رسمی خود را راه اندازی کرد. آن هم در آستانه انتخابات پارلمانی سال آینده میلادی.
علاوه بر وب سایت، صفحه وی در گوگل پلاس و اینستاگرام هم راه اندازی شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ