بازداشت زنان ایرانی در یک کلوپ شبانه بهره‌ کشی جنسی + عکس

0

زنانی از کشورهای ایران، ازبکستان، فیلیپین، ویتنام و اندوزی شنبه شب (۱۱ بهمن) در یک کلوب شبانه در کوالالامپور دستگیر شدند. این زنان احتمالا توسط یک باند قاچاق انسان وارد خاک مالزی شده‌اند.

 کلوپ شبانه کلوپ جنسی

یکصد زن بین ۲۰ تا ۴۵ ساله شنبه شب (۱۱ بهمن) در حمله نیروهای پلیس به یک کلوب شبانه در “کوالالامپور” دستگیر شدند. به گزارش روزنامه “سان دیلی” چاپ مالزی این زنان همگی خارجی و اتباع کشورهای ایران، ازبکستان، فیلیپین، ویتنام و اندونزی هستند.

یک زن اهل مالزی نیز که ظاهرا به عنوان صندوقدار این کلوب کار می‌کرده، به اتهام دست داشتن در قاچاق انسان بازداشت شده است.

یورش نیروهای پلیس به این کلوب پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر بهره‌ کشی جنسی از زنان در کلوب مورد نظر صورت گرفت.

به‌گفته افسر بخش پلیس جنایی کوالالامپور در زمان حمله پلیس به این کلوب، ۱۰۰ مشتری نیز در آنجا حضور داشته‌اند که ۸۰ نفر آنان خارجی بوده‌اند. این مشتریان پس از کنترل مدارک شناسایی آزاد شده‌اند.

یک مقام دیگر پلیس کوالالامپور گفته زنان دستگیرشده تحویل پلیس مخصوص اتباع خارجی شده‌اند. پس از بازجویی و بررسی مدارک آن‌ها مشخص شده که برخی از آنان مدارک اقامتی معتبر نداشته‌اند و احتمالا به منظور بهره‌کشی جنسی توسط باندهای قاچاق انسان وارد مالزی شده‌اند.

وب سایت دویچه وله در این باره نوشت: «مسئولان امنیتی جمهوری اسلامی ایران، قاچاق زنان ایرانی به خارج از کشور به منظور سوء‌استفاده جنسی را تکذیب نمی‌کنند. سال گذشته رئیس پلیس مهاجرت ایران اعلام کرد که بیشتر زنان ایرانی برای کار به عنوان برده جنسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس برده می‌شوند.»

مالزی قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد قاچاق انسان دارد. همچنین تعداد زیادی ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان‌های این کشور به سر می‌برند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ