از پذیرفتن دولتی ها در منزل شهید احمدی روشن معذوریم

3

پدر شهید احمدی روشن ضمن اظهار ناراحتی خانواده شهدا از بی تفاوتی دولت یازدهم نسبت به نمادهای عزت و استقلال کشورمان اعلام کرد که در راستای امر به معروف و نهی از منکر، علی رغم تلاش های صورت گرفته، از پذیرش مقامات دولتی در منزل شهید احمدی روشن معذور است.

خانواده احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن
به گزارش رجانیوز، حاج رحیم احمدی روشن نوشت:

از مواضع انسان دوستانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) و مردم سراسر ایران اسلامی به خصوص اهالی بزرگوار و شهید پرور شهرهای همدان، تهران و یزد و بالاخص فرزندان عزیز و بزرگوارم در دانشگاه صنعتی شریف و برادر عزیز و بزرگوار، نماینده محترم و خدوم و صبور آقای دکتر کارخانه ای و عوامل تحت فرمان ایشان که در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مجلس شهید «مصطفی احمدی روشن» زحمات زیادی متحمل شدند تشکر می کنم و از اینکه در سایت ها و به خصوص سایت شهدای ایران که موجبات دلجویی ما را فراهم کردند و یاد و خاطره شهدا و شهید (احمدی روشن) را زنده نگه داشتند و در کنار اینها مسئولین عزیز امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و نیروهای مربوطه باعث امتنان خاطر خانواده را فراهم نمودند قدردانی می کنم.

لذا اظهار می دارم که زبان ما الکن از آن است که بتوانیم ذره ای از منش بزرگ و انسانیت و قدردانی و شهید پروری و قهرمان پروری آنها را جبران کنیم. اما در مورد اینکه دولت محترم و اعضای آن به دلیل موضع گیری در مقابل عملکرد بد بعضی مسئولین نسبت به صنعت هسته ای و از دست دادن صد و چند کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۲۰درصد و تار و مار کردن نیروهای کلیدی، دانشمند، متعهد و متخصص و همچنین به حراج و رفراندوم گذاشتن سانتریفیوژها و اعلام اینکه اینها جزء آرمان های ما نیست؛ باید بگویم که خدا می داند که در جهت غنی سازی اورانیوم شهدای این صنعت و بقیه برادران متعهد و مسئول چه زحماتی را متحمل شده اند و اینکه وقتی ۵ هزار دستگاه سانتریفیوژ ما به ۱۹ هزار دستگاه ارتقا می یابد درست در زمانی که با چراغ سبز بعضی عوامل فتنه و آقازاده ها ما مورد تحریم کامل استکبار جهانی واقع می شویم.

در این رابطه سال گذشته مسئول و رئیس سازمان انرژی اتمی آقای دکتر صالحی حین مصاحبه تلوزیونی بعد از توافق ننگین ژنو فرمودند که در اصل ما احتیاج به غنی سازی ۲۰درصد نداشتیم و مجدداً سال ۹۳ ایام مصادف با شهادت شهید والامقام دکتر شهریاری در شبکه افق در اظهاراتی متفاوت با سال گذشته فرمودند که وقتی پیشنهاد غنی سازی ۲۰درصد را به این عزیز دادیم و پذیرفتند و انجام شد حاضر بودیم اگر ۱۰ میلیارد تومان هم می خواست به او می دادیم که ایشان با بزرگواری بی شائبه پولی از ما قبول نکردند.

به عنوان سوأل از کسی که زمانی در رأس دیپلماسی کشور ما بوده آیا واقعا این مواضع خنده دار نیست؟ و تناقض گویی تا به این حد آیا قابل قبول است؟

اینها چه حسابی روی مردم باز کرده اند و مردم را چه می انگارند؟ و اینکه پژوهشگاه فضایی را از پایه سست می کنند که این خود یکی از دستاوردهای مهم این مملکت بود و باعث تعجب ما شد.

یا دادن آدرس تمام تأسیسات اتمی کشور و بازدید روزانه آن به دشمنان ما به اسم راستی آزمایی و رو دادن به دشمن جهت دخالت آنها درهمه شئونات کشور که می توان اسم این کار را یک نوع کودتای خزنده گذاشت.

صرفاً به این دلایل و هزاران دلیل دیگر که توضیح آنها باعث مثنوی هفتاد من کاغذ می شود خواسته بودیم که این دولت جهت شرکت در مراسم شهید و در منزل حضور بهم نرسانند و اگر غیر این بود از پذیرفتن آنها معذور بودیم و باعث سرافکندگی ما در بین خواهران و برادران مؤمن و هم میهنان می گردید.

لذا خانواده شهید احمدی روشن موضع خود را به حق و در جهت منویات ولایت می داند و موضعی مطابق با اصل سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما و ایستادن در مقابل وطن فروشی ها و مقابله با منویات و فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) به این مواضع افتخار می کنیم که خود و شهیدمان را خرج هر کس نکرده ایم و نمیکنیم و نخواهیم کرد.

و حال آنکه کسی یا عده ای می خواهند خوششان بیاید یا بدشان بیاید. به سمع و نظر هم میهنان گرامی می رسانم که این اولین بار نیست که ما مورد لطف و امتحان خداوند تبارک و تعالی قرار می گیریم که یکی از برادرانم سال ۶۰ در جبهه به درجه رفیع شهادت نائل شد و جسم پاک و مطهرش هنوز برنگشته و ما جایی این امر را عنوان نکردیم، چون لازم نمی دانستیم و از تقدیم برادرم و مصطفای شهید و یکدانه ام احساس طلب از خداوند و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر و مردم عزیز نداشته و نداریم و نخواهیم داشت و احساس بر این است که اگر موقعیت ایجاب کند از بذل جان و خون خود در این راه دریغ نخواهم کرد و اینکه شهیدان این خانواده و خود و خانواده ام را خاک پای شهیدان ایران اسلامی و رهبر مظلوم و مردم ایران هم نمی دانم دروغ نگفته و اغراق نمی کنم.

لذا از طرف دیگر این مسائل یاد شده را بر نمی تابیم و هرگز با اینها کنار نخواهیم آمد. طبیعی است که دولت محترم اعتدال با چنین خانواده ای کنار نخواهد آمد و ما خدا را شکر می کنیم که به توفیق خداوند تبارک و تعالی دارای بصیرت هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. حسین می گوید

    جالبه پدرشهیدبزرگواراحمدی روشن اینقدردرحمله به مسئولین ودولت پیشقدم شدن!یکی نیست بپرسه شماچکاره مملکتی که برای دولت تکلیف تعیین میکنی؟اگه وافعامدعی پیروی ازرهبری هستی بروسخنان رهبرمعظم رو بشنوکه ازمذاکره کنندگان حمایت کرده.شمالازم نیست ازاسم شهیدعزیزبرای تخریب دولت ومذاکرات هزینه کنی استاد!والله روح اون شهیدراضی نیست به این افاضات.والسلام

    1. نیلوفر می گوید

      ایشون دیگه ان شالله اجازه خونه خودشونو دارن که؟!!
      میفرمایند همچین خیانتکارایی خونه من تشریف نیارن.اولین بار همچین مطلبی میخونم اگه همه خونواده های شهدا همچین موضعی در قبال این دولت خائن میگرفتن الان دیگه از بازگشت امریکا به برجام نمیشنیدیم!!!!!!!

  2. پارسا عبدی می گوید

    نکنه این بزرگواران انتظار دارند که دولت به جای برنامه ریزی های سیاسی و مشاوره با متخصصان این امر و قبل از کاری اول با منزل ایشان تماس گرفته و کسب رخصت کند و اگر ایشان راضی و موافق بودند اقدام نماید!
    جدا خیلی خوب است که برخی از این دوستان قبل از اینکه حرف بزنند و اظهار فضل کرده و تز بدهند، کمی هم از نعمت تعقل و تفکر استفاده نمایند!

    خدایی… خودمانیم…… خودتان میفهمید چه میگویید؟!!!

    خانواده شهید کاملاً محترم است و شک و شبهه ای در این موضوع نیست و بایستی با شایسته ترین رفتار ها با این بزرگواران معاشرت دگردد ولیکن این موضوع هیچ ارتباطی به مساله مطروحه ندارد…. چرا مسایل را با هم قاطی کرده و با این قبیل با جوسازی ها ، نظرات خوبش را القاء نمایید!
    هر کس بایستی در جایگاه خودش قرار گرفته و در چهارچوب و اندازه خویش سخن رانده و انتظاری متناسب با قد و قواره خودش داشته باشد.
    مگه مملکت داری خاله بازی است………! 😐
    این خلط مباحث و قاطی کردن موضوعات صرفا جوسازی، شانتاژ و هوچیگری است… و سوءاستفاده از نام شهدای همیشه جاویدان این مرز و بوم…. و پر واضح است که این طرز رفتار و این نوع برخورد بهیچ وجهدشایسته یک خانواده شهید نبود و….. تاسف! و تاسف !!

    این سایت و نویسنده مطلب هم با تأیید تلویحی این اظهارات، با ایجاد فضای احساسی و ابزار قرار دادن عنوان (شهید) و (خانواده شهید) ، آشکارا قصد القای این موضوع را دارد که ایشان حق دارند و تمام دولت و اکثریت مردم بر خطایند! آنهم با این استدلال که ایشان خانواده شهیدند!
    هه!
    اصلا نه خانواده شهید! بلکه اگر خود آن شهید هم امروز بود و نظراتش مخالف مصلحت و منطق و صلاح این کشور نظام بود، و در مقابل عمل مجاهدانه نظام و دولت مردم می ایستاد، بدون شک اشتباه میکرد و بایستی مورد تذکر و ارشاد و امر بمعروف قرار میگرفت!
    ! بچه بازی که نیست!
    گاهی واقعا برخی از اظهارات و حال و هوای برخی از -به اصطلاح-انتقادات و مخالفت ها و سخنان انسان را شگفت زده مینماید که مگه میشه؟!! مگه داریم؟!!!!! 😐

    عجبا.. عجبا…..


    …………..

    😐

    خداوند همه ما را هدایت کند.

    /والسلام علی من تبع الهدی/