صفحه مشکلات بورسی / پاسخهای تلگرامی به یک سهامدار نگران

0

کارشناسان و دوستان عزیز سلام. اینجانب فردی ۳۰ ساله هستم. فارغ التحصیل رشته مالی. چند سالی می­شود که در بورس فعالیت می­کنم. بعد از بررسی و تحلیل صورتهای مالی شرکت صنایع شیمیایی ایران شرایط را برای خرید سهم در قیمت ۷۱۰ تومان و با پی به ای ۴٫۱ مساعد دیدم. 

سفته بازان بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز آموزش بورس و سهام

دلایلم هم نزدیکی مجمع شرکت و تقسیم سود حدود ۱۰۰ تومانی آن در مجمع و توزیع آن حدود یک ماه بعد از مجمع و همچنین پیش­ بینی سود ۱۶۲ تومانی هر سهم برای سال آینده شرکت با فروش نیمی از محصولات شرکت به بازارهای خارجی با دلار ۳۲۰۰ تومانی! بوده است.

اما در همین چند روزی که بازار مثبت شده متأسفانه حجم چندان زیادی معامله روی این سهم انجام نمی­شود. این که کل بازار کم حجم است را قبول دارم اما سؤال من اینجاست که چطور سهمی مثل خکاوه با این همه زیان انباشته که چند وقت پیش مجمعی فوق­ العاده برای بررسی وضعیت مشمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت درباره شرکت برگزار نمود با پی بر ای منفی، این چنین حجم معاملاتی را دارد و حتی صف خرید را نیز تجربه می­نماید. لطفاً بنده را راهنمایی نمایید تا پی به اشتباه خودم ببرم.

و اینک پاسخ سفته بازان محترم:

۱- آقا یا خانم محترم تو چه کار با تحلیل و پی به ای داری؟؟؟ بازار را نگاه کن. هر سهمی نزدیک به صف خرید بود بخر و تا خواست صف را بده بفروش. من خودم این سبکی معامله میکنم تا حالا هم خوب سود کردم. تا نعمتی مثل صف داریم چرا استفاده نکنیم؟

۲- دوست عزیز منم از این وضعیت شاکیم. من تو چند تا شبکه اجتماعی عضوم. تو را هم به این شبکه ها اضافه میکنم. بیا با هم سایر سهامداران را دعوت می­کنیم همگی رو به رو تالار حافظ تجمع کنیم تا حرفمون را به گوش مسئولین برسونیم.

۳- آقای دکتر فکل کراواتی ، خانم عینکی ته تالار ، مهندس چارتیستیان لطفاً ضررهای من را جبران نمایید منم کنتور خریدم تا کنتورهای کشور هوشمند بشه ولی لامذهب کنتورها اصلا شعور ندارن که هوشمند بشن همون آنالوگشون هم گیر کرده فقط برعکس میچرخه !

۴- من همون اولی هستم . ببین راستی. عه عه عه صف خکاوه را دارن میدن صبر کن برم بفروشم و بیام بهت میگم.

۵- من سه ماهه اومدم تو بورس. یه دوره ۱۰ ساعته هم تحلیل تکنیکال مقدماتی رفتم. به نظرم خکاوه مقاومتش را شکونده و واگرایی مثبت میان اسیلاتورها با قیمت در تایم فریم روزانه به وضوح مشخص است. بخر.

۶- عامووو شیران چی چیه برو کحافظ بخر یه گروهی اومدن روش میخوان تا ۶۵۰ ببرنش بالو. مافیای بورس نمدونم چی چیه اسم گروهش والو

۷- بازم اولی هستم. اعصابم به هم ریخت. من فروختم دوباره صف خرید شد. بذار بعد از بازار راهنماییت میکنم.

۸- بازار تحلیل نیاز نداره. من با تیم آقای …. در ارتباطم. اینم شمارمه ………۰۹ بهم یه تک زنگ بزن تا اسمت را توی اد لیستم بنویسم. موقعی که خواستیم با گروهمون سوار یه سهم شیم بهت تو خصوصی پیام میدم تو هم بخر. فقط وقتی سهم را خریدیم باید تو شبکه هایی که عضویم حسابی تبلیغ سهم را بکنیم.

۹- برو منوچری دلار بخر.

۱۰- زندگیت را بفروش غالبر بخر. شب عید میگن ۴۰۰ تومان میشه. پارسال قرار بود شب عید ۱۲۰۰ بشه، نشد اما با اصلاحی که از ۵۶۰ تا ۱۱۰ کرده این سری دیگه تا ۴۰۰ را راحت میره. اگه بگذرونه ۵۴۰ پله دومشه.

۱۱- وای وای …. آخه چرا سؤال بیخودی میپرسی. وبیمه هم صف خرید شد نتونستم بخرم. اینجا فقط باید سیگنال خرید و فروش بدی سؤال نپرس.

۱۲- صف فروش تکمبا جمع شد بخر. دوست عموی رفیقم توی اراک زندگی میکنه. گفته شرکتش امسال خیلی خوب میفروشه. من و رفیقم منتظریم صف که جمع شد بخریم. پی به ای بالاش را هم شنیدم میگن طوری نیست. پی به ای رشدی داره.

۱۳- من کاری با شیرانو خکاوه و غالبر ندارم ولی این یارو چی چی وردی که اومده روی کحافظ چپو راست تبلیغ میکنه کلاه برداره حواستون باشه

۱۴- آقا من طراح سوالم یکی به من بگه دکمه غلط کردنش کجاست این!!!!!!!!

۱۵- هوی شماره ۱۳ حواست باشه حرف دهنتو بفهما، تو که از بورس سر در نمیاری حرف نزنی نمیگن لالی این یارو که رئیسه مافیای بورسه الان ۳ ماهه بیشتره اومده تو بورس خیلی کارش درسته فاندامنتالو تکنیکال همه جوره وارده صورت مالیشو دیده گفته اندازه قیمتش سود داره سهم. فقط هیشکی نمیفهمه این چیزا رو

۱۶- بچه ها با هم دوست باشین بنظرتون فردا چی برم تو صف خرید

۱۷- همچین میگه شیران شیران هر کی ندونه فکر میکنه شیر جنگلهای آمازونه بابا موشان بخری بهتر جواب میده تا شیران

۱۸- الان فقط خرید مافیایی و گروهی جواب میده تحلیل محلیل کیلو چنده بابا دلت خوشه

۱۹- فقط چشمت به قیمت نفت باشه این روزا ملت بازارو ول کردن چسبیدن به نمودار قیمت نفت تحلیل نمیخواد بکنی حوصله داریا

۲۰- دوستان منم میخوام بورس بخرم یکی بهم بگه چه جوری باید بخرمش؟

۲۱- این خکاوه نمادشو از کجا در آوردن خداییش! فکر کنم اسم مدیر عامل اول سایپا دیزل کاوه بوده یا شایدم اسم پسرش، نمیدونم در کل با حاله نمادش

۲۲- من همون مورد ۲۱ هستم یادم رفت اصلا بگم، خکاوه بخرین نگران هیچی هم نباشین داره تعدیل میده فک کنم زیانشو از ۱۰۰ تومن بکنه ۹۵ تومن امسال خیلی خوب شده وضعیت شرکت

این مطلب طنز است 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ