فوت شدن و زنده شدن دوباره قهرمان ایرانی خبرساز شد! + عکس

0

قهرمانی که چندی پیش انتشار خبر درگذشتش باعث افتادن نامش سر زبان‌ها شده بود با اعلام اینکه زنده است بار دیگر خبر‌ساز شد.

 درگذشت محمد رضایی بیوگرافی محمد رضایی

چندی پیش خبر درگذشت محمد رضایی، عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۱۹۷۸ مکزیکوسیتی منتشر شد و در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرد، اما حالا بعد از گذشت حدود ۲ هفته اعلام کرده است که زنده است و در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

محمد رضایی در گفت‌وگو با فارس گفت: سال ها در آلمان و آمریکا زندگی  می کردم، اما ۱۵ سال است که از خارج برگشته‌ام و در تهران زندگی می‌کنم، اما زمانی که خودم هم خبر مرگم را شنیدم شوکه شدم. چند وقت پیش دخترم با من تماس گرفت و گفت سایت فدراسیون کشتی خبری مبنی بر درگذشت من منتشر کرده است، دوستانم هم که در خارج از کشور من را می‌شناختند با من تماس گرفتند و علت این موضوع را جویا شدند.

وی ادامه داد: شاید علت اعلام این خبر این باشد که رابطه‌ای با فدراسیون ندارم و هیچ موقع برای اینکه چیزی از فدراسیون بخواهم جلوی در فدراسیون نرفته‌ام چون چنین شخصیتی ندارم و تلاش می‌کنم تمام مشکلاتم را خودم حل کنم.

رضایی تصریح کرد: زمانی که برای پیگیری این موضوع با علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی تماس گرفتم عنوان کرد که در سالن مسابقات در مشهد حضور دارد و نمی‌تواند صحبت کند و به زودی با من تماس خواهد گرفت. از آن زمان تا به حال هیچ خبری از تماس او نشده است. ای کاش حداقل حرمت پیشکسوتی من را نگه می‌داشت. من نمی‌خواستم این مشکل را در رسانه‌ها مطرح کنم، اما از این موضوع ناراحت هستم و مجبورم این صحبت‌ها را عنوان کنم؛ در حالی که در ۱۵ سالی که به ایران بازگشتم یک کلمه هم با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.

دارنده مدال برنز جهان ادامه داد: نامه‌ای هم در این خصوص به فدراسیون جهانی کشتی نوشتم و اعلام کردم که زنده‌ام؛ این کار را کردم تا در آینده چنین اتفاقی نیفتد و چنین رفتاری تکرار نشود. دوستان می‌توانستند حداقل در سایت فدراسیون اشتباه خود را اعلام کنند. از رسول خادم هم که از بزرگان کشتی ایران است خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کند.

رضایی خاطر نشان کرد: متاسفانه احترامی برای پیشکسوتان ورزش خودمان قائل نیستیم و همواره در انتظار زمان مرگ قهرمانان‌مان هستیم تا از آنها یادی کنیم. هنوز فراموش نکرده‌ایم که فیروز علیزاده، نخستین طلایی تاریخ کشتی فرنگی ایران در جهان، به خاطر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بیمارستان درگذشت. هیچگاه برای اینکه چیزی بخواهم به فدراسیون نرفته‌ام و شاید خیلی‌ها ندانند که چنین پیشکسوتی در کشتی حضور دارد و همواره سعی کرده‌ام با تحمل سختی‌ها مشکلاتم را حل کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ