حمله هکری تروریست های داعش به دانشگاه امام صادق + عکس

0

پایگاه خبری تحلیلی «خبرنامه صادق» به آدرس(isunews.ir)که توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) مدیریت می شود و از طریق آن به انتشار اخبار مربوط به اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام می پردازد، صبح امروز توسط اعضای گروهک تروریستی داعش هک شد

.

بر اساس این گزارش، صبح امروز محتوای سایت از دسترس کاربران خارج شد و تصویری از پرچم گروهک تکفیری داعشنمایش داده شد که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.
این گروه هکر خود را از کشور الجزایر معرفی کرده اند.

هکر داعش هک کردن سایت خبرنامه صادق

گفتنی است که عمده مطالب خبرنامه صادق به بازنشر آثار و دیدگاه های اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) اختصاص دارد و در میان آنها یادداشت ها و گفتگوهایی نیز در ارتباط با گروهک تکفیری داعش وجود داشت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که خبرنامه صادق چندی پیش و پس از ماجرای تروریستی در سیدنی به انتشار گزارشاتی در خصوص «هارون مونس»پرداخت و چهره این عضو گروه داعش را افشا و بر ملا کرد.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز پایگاه هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) مورد حمله گروهک تکفیری قرار گرفت و مدتی از دسترس کاربران خارج شد.

با تلاش همکاران محتوای سایت خبرنامه صادقکه در خلال این اتفاق از بین رفته بود مجدداً در دسترس کاربران قرار گرفت و سایت هم اکنون در حال بازسازی است.

خبرنامه صادق همچنان که پیش از این تصریح کرده است، هیچ وابستگی به دانشگاه امام صادق(ع) ندارد و اخبار و مواضع رسمی دانشگاه از طریق سایت آن(www.isu.ac.ir)قابل دسترسی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ