جاسوسی زنان زیبا از تروریست های سوری

0

گروهی که هنوز معلوم نیست از کجا مدیریت می شود با نام «زنان زیبا» از ضعف اخلاقی و جنسی تروریست های فعال در سوریه استفاده، اعتماد آنها را جلب می کند و اسنادشان را به سرقت می برد.

 زین زیبا زنان زیبا زن داعش

 گروهی از هکرهای اینترنتی با نام «زنان زیبا» در فیس بوک و اسکایپ حساب های کاربری ایجاد کرده اند و با ورود به فضای مجازی، با هک کردن تروریست های فعال در سوریه وارد رایانه های شخصی آنها می شوند و به اسناد ذخیره شده در دستگاه های آنها دست می یابند.

فایر آی (FireEye) شرکت متخصص در زمینه امنیت اینترنت با اعلام این خبر افزود: احتمالا مکالمه های صورت گرفته در اسکایپ این تروریست ها هم شنود می شوند زیرا ممکن است در این مکالمه ها از طرح های جنگی یا مختصات عملیات های میدانی تروریستی در سوریه نیز سخنی به میان آید.

گزارش شرکت امنیت سایبری یاد شده می افزاید: این عملیات (هک با نام زنان زیبا) حدود دو سال است که جریان دارد و نشان دهنده آن است که صحنه جنگ در فضای مجازی چیزی کمتر از جنگ در میدان از حیث اهمیت اطلاعاتی- عملیاتی ندارد.

گزارش تصریح می کند که گروه زنان زیبا برنامه هایی جاسوسی را در دستگاه های معارضان سوری کارگذاری می کند و بعد از آن با هر بار اتصال به اینترنت، جدیدترین اطلاعات ثبت شده در رایانه تروریست ها در اختیار هکرها قرار می گیرد.

«جان اسکات ریلتون» پ‍‍ژوهشگر امنیت سایبری در پایگاه «ماشابل» در این باره می گوید: هکرها بیشتر به گونه ای از اطلاعات علاقه دارند که می تواند باعث برتری نظامی ارتش سوریه در صحنه عملیاتی شود.

این گزارش می افزاید: زنان زیبا به خوبی توانستند خود را تحت عنوان بخشی از معارضان بشار اسد وارد جریان اطلاعاتی تروریست ها کنند و با انتشار چند عکس از زنان، تروریست ها را به حفره هایی بکشانند که از طریق آن چشم های هکرها همواره از طریق رایانه های شخصی مراقب تحرکات تروریستی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ