قیمت ارزان‌ ترین‌ های بازار مسکن در تهران + جدول

0

این روزها خرید و فروش در بازار مسکن کمرنگ تر از پیش است و واحدهای مسکونی متراژ کوچک یا ارزان‌قیمتِ چند سال ساخت، می‌تواند بخشی از رکود مسکن را کمرنگ کند.

یک واحد مسکونی ۵۳ متری، ۸سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در خیابان راه‌آهن به بازار فروش معرفی شده است. قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع این واحد، ۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان از سوی فروشنده برآورد شده است. همچنین در محدوده خیابان بریانک، مالکی اعلام کرده است واحد ۶۰ متری خود را با قیمت ۱۶۸ میلیون تومان (متری ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) به خریدار تحویل می‌دهد. این واحد ۴ سال ساخت و از کلیه امکانات برخوردار است. دو واحد مذکور منتخبی از ارزان‌ترین‌های بازار مسکن در مناطق تهران در چند روز گذشته هستند.

قیمت آپارتمان تهران فروش مسکن تهران فروش آپارتمان تهران دنیای اقتصاد در ستون نبض بازار خود، به تعدادی از واحدهای مسکونی که «قیمت پیشنهادی فروش» هر متر مربع آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان است، پرداخته است. این میزان قیمت‌های پیشنهادی فروش که در حین معامله هم از تخفیف بهره‌مند می‌شوند، در مقابل متوسط قیمت هر مترمربع از واحدهای مسکونی در تهران که ۴ میلیون تومان است، نشان می‌دهد این واحد‌ها جزو ارزان‌قیمت‌های بازار مسکن محسوب می‌شوند.

واحدهای مسکونی متراژ کوچک یا ارزان‌قیمت چند سال ساخت، در شرایط کنونی کمک می‌کند بخشی از رکود مسکن از این طریق کمرنگ شود. یکی دیگر از فایل‌های سپرده شده به بنگاه‌های مسکن در مرکز تهران (خیابان خیام) طی روز گذشته، مربوط به واحدی تازه ساخت به متراژ ۵۵ مترمربع می‌شود زیرا قیمت هر متر مربع این واحد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است.

طبق گفته مالک، واحد مذکور از ۲۴میلیون تومان وام برخوردار است و از سوی دیگر قابلیت سپردن به بازار اجاره با ارزش ۲۶ میلیون تومان رهن را دارد به همین خاطر این فایل فروش با عنوان «فروش ویژه فقط تا ۳۰ روز» به مشتریان عرضه شده است. علاوه براین در حوالی اتوبان امام علی، واحد دیگری با توجه به قیمت پیشنهادی فروش، از نظر کار‌شناس فروش ایران‌فایل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به عنوان قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از یک واحد مسکونی۶۳متری، ۳ سال ساخت به علاوه پارکینگ و انباری و ۲۵ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ