حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم

0

شبکه «من‎وتو» (manoto) که مدت زیادی است به‎علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون‎های لس آنجلسی عمل می‎کند، در ادامه عملکرد غیرحرفه‎ای و دور از اخلاق خود، یکی دیگر از هنرمندان ایرانی را هدف هجمه و تمسخر قرار داد.

رویکرد ارزشی سرکار خانم «الهام چرخنده» که گویا من‎وتویی‎ها را خیلی عصبانی کرده است، سبب شد تا مجریان این شبکه مثل اوباش بی‎فرهنگ در مقابل دوربین از ایشان بدگویی کنند.

این شبکه لندنی با آنکه مدام شعار آزادی و احترام به عقاید دیگران را سرمی‌دهد، دوباره نقاب تزویر خود را کنار زد و به جای نقد منطقی، به خانم الهام چرخنده حمله کرد و عقاید و اعمال او را به سخره گرفت.

(با توجه به لحن زننده و ادبیات موهن تلویزیون من و تو، از نمایش کامل فایل ویدیویی معذوریم)

این تلویزیون ماهواره‎ای پیش‌تر نیز به سرکارخانم «بهاره رهنما» حمله کرده و تقدیر ایشان از عملکرد نیروی انتظامی را برنتابیده بود.
عوامل شبکه من‎وتو با ادبیات تخریبی خود کوشیدند چنین جلوه دهند که خانم رهنما با تطمیع یا تهدید وادار به چنین اظهاراتی شده است!
شایان ذکر است که بیشتر این حملات تخریبی در برنامه‎ای با تهیه‎کنندگی و اجرای “سالومه سیدنیا” انجام می‎گیرد؛ شخصی که قبل از خروج از کشور، در سریال‎های تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی نقش‌های رده پایین بازی می‎کرد.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”55664″]

 دانلود فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ