دومین ستاره هم از نامزدش جدا شد + عکس

0
پس از جدایی پر سر و صدای کریستیانو رونالدو از نامزدش روسی اش اینبار نوبت به قهرمان شهیر فرمول یک بود که چنین اتفاقی را تجربه کند.
همسر لوئیز همیلتون نامزد بازیکنان طلاق ورزشکاران طلاق بازیکنان بیوگرافی لوئیز همیلتون
لوئیس همیلتون برترین ورزشکار اروپا و بریتانیا در سال گذشته که قهرمان فرمول یک دنیا نیز لقب گرفت از نامزد خود جدا شد. جدایی این دست از ورزشکاران از همسران و نامزدهای خود از این جهت مهم است که تجربه ثابت کرده در چنین مواقعی ورزشکار دچار افت شدید می شود. همانند آنچه که برای رونالدو اتفاق افتاد. رونالدو پس از جدایی از نامزد روسیه ای اش به شدت به هم ریخت و در دیدار اخیر تیمش از زمین مسابقه اخراج شد.

همسر لوئیز همیلتون نامزد بازیکنان طلاق ورزشکاران طلاق بازیکنان بیوگرافی لوئیز همیلتون

این جدایی برای همیلتون حتی می تواند گران تر تمام شود چرا که وی با نامزدش در برخی از زمینه های تجاری و تبلیغاتی شریک بود و اگر نامزدش سابقش نخواهد با او در یک تبلیغ حضور داشته باشد همیلتون ضرر مالی قابل توجهی را تجربه می کند. البته نکته مهم تر درباره میزان افت احتمالی همیلتون خواهد بود. همیلتون را به عنوان راننده ای می شناسند که به گواه بسیاری می تواند با عبور از تمام اسطوره های فرمول یک بدل به پرافتخارترین چهره شود. باید دید که آیا این جدایی بر روی وی تاثیر می گذارد یا اینکه فقط موقتی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ