عاقبت تجاوز جنسی پسران شرور به دختر جوان

4

دو پسر شرور که دو سال پیش دختری جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در دادگاه کیفری تهران به اعدام محکوم شدند.

تیرماه سال ٩٠ دختری جوان به پلیس آگاهی تهران مراجعه و به ماموران گفت که چهار پسر شرور او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. به دلیل حساسیت موضوع به سرعت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان، رسیدگی به آن را آغاز کردند.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: «مدتی بود که با پسری جوان به نام فرید آشنا شده بودم. من با او بیرون می‌رفتم. یک روز فرید از من خواست تا به خانه‌اش در اسلامشهر بروم و به حرف‌هایش گوش کنم. من در ابتدا مخالفت کردم و قصد نداشتم که به خانه‌اش بروم اما فرید گفت که یکی از دوستانش به نام سهیل نیز با نامزدش در آنجا حضور دارد. بنابراین قبول کردم و به خانه او رفتم.»

دختر جوان گام در خانه‌ای گذاشته بود که قرار بود سرنوشتی شوم برای او رقم بزند. او ادامه داد: «وقتی به خانه فرید رفتم، سهیل و نامزدش هم در خانه بودند. لحظاتی بعد فرید برای تهیه غذا به بیرون رفت اما وقتی به خانه برگشت چهار پسر غریبه هم همراهش بودند. خیلی ترسیده بودم و اصلا نمی‌دانستم که چرا فرید دوستان خود را به آنجا آورده است.»

فرید دوستان خود را به خانه‌اش آورده بود تا نقشه شومی که برای دختر جوان کشیده بودند عملی شود. شاکی ادامه داد: «چهار پسری که همراه فرید آمده بودند مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها حتی قصد داشتند به نامزد سهیل هم تجاوز کنند که سهیل با آنها درگیر شد و یکی از آنها با قمه او را مجروح کرد پس از آن همه آنها پا به فرار گذاشتند.» شاکی به ماموران گفت که حتی قصد داشت خود را از پنجره به پایین پرتاب کند اما چون خانه فرید در طبقه سوم بود او از ارتفاع ترسید و نتوانست این کار را انجام دهد.

با ثبت شکایت دختر جوان در پلیس آگاهی، به سرعت شناسایی متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت که در جریان آن مخفیگاه سه نفر از متهمان پرونده شناسایی شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پلیس در چند عملیات جداگانه سرانجام متهمان را دستگیر و برای انجام بازجویی‌ها به پلیس آگاهی منتقل کردند. آنها که با مدارک و اسناد پلیسی مواجه شده بودند پس از رویارویی با دختر جوان به جرم خود اعتراف کردند. به این ترتیب پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه کیفری ارجاع شد.

با این حال متهمان که در جلسه دادگاه قصد داشتند با انکار اعترافات خود مسیر رسیدگی به پرونده را با ابهام روبه‌رو سازند، جرم خود را به فرید نسبت دادند و به قاضی گفتند: «فرید ما را مجبور کرده بود به شاکی تجاوز کنیم.»

پس از پایان رسیدگی به پرونده، قاضی هر چهار متهم پرونده را تبرئه کرد که با شکایت دختر جوان روبه‌رو شد. این حکم پس از نقض در دیوان عالی کشور بار دیگر در جریان رسیدگی قرار گرفت و به شعبه هم عرض ارجاع داده شد. این در حالی بود که تحقیقات بیشتر ماموران نشان می‌داد که یکی از متهمان پرونده پیش از این به علت سرقت مسلحانه ١۵ سال از عمر خود را در زندان بوده است. به این ترتیب دستور بازداشت دوباره متهمان از سوی شعبه ٧٨ دادگاه کیفری صادر شد و بار دیگر پرونده در جریان رسیدگی قرار گرفت.

در جلسه دادگاه، متهمان که در دادگاه بدوی، با اظهارات خود حکم تبرئه گرفته بودند حرف‌های خود را تکرار کردند اما این‌بار حکم متفاوتی انتظار آنها را می‌کشید. قاضی این شعبه پس از شنیدن اظهارات متهمان و شاکی پرونده سرانجام دو متهم اصلی پرونده را به اعدام محکوم کرد. این حکم در دیوان عالی کشور تایید و قرار است به زودی اجرا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. حسین امیدبخش می گوید

    تو را به خدا به این دو حیوان رحم نکید کثاف ها خوب اگر مشکل داشتید پا تایا ر ا گذاشتند برای شما چه کار به دختر مردم دارید باید مثل سگ کشته شوید کسی که قاتل هست باید با رضایت دادن از اعدام شدنش جلوگیری کرد و ثواب دارد ولی تجاوز کننده بدون درنگ باید اعدام شود

  2. سارا می گوید

    خوب دختره نمیرفت که بهش تجاوز نشه. اگه تجاوز واقعا اینقدر سخته پس چرا دختره ریسک کرد و رفت ؟ این بی احتیاتی نشون میده سخت بودن تجاوز دروغه

    1. yas می گوید

      خیلی نظرت چرت بود!!!

      1. هوتن می گوید

        اتفاقا راست میگه . اگر انقدر میترسند چرا ریسک میکنند مگه اخبار نمیخونند ؟