تصادف مرگبار اتوبوس بی‌آرتی ولیعصر ، متلاشی شدن سر یک زن زیر چرخ‌ های بی‌ آر تی

0
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران از تصادف مرگبار اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده در خیابان ولیعصر خبر داد.
حوادث تهران تصادف مرگبار تصادف بی آر تی اخبار تهران اخبار تصادف
حسن عباسی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت ۷:۰۵ دقیقه صبح امروز  مرکز اورژانس ۱۱۵ تهران از تصادف اتوبوس بی‌آرتی‌ با یک عابر پیاده در خیابان ولیعصر تقاطع ولیعصر طالقانی، مطلع شد و بلافاصله یک تیم امدادی درمانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: یک خانم به هنگام رد شدن از خط ویژه با اتوبوس بی‌آرتی تصادف می‌کند که بر اثر این برخورد سر فرد مذکور در زیر چرخ‌های اتوبوس‌ متلاشی می‌شود به طوریکه هویت وی قابل شناسایی نبود.

به گفته عباسی تکنسین‌های اورژانس پس از معاینات پزشکی مرگ وی را تایید کردند و به پزشکی قانونی انتقال دادند.

همچنین سرهنگ عین اله جهانی معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره این حادثه دلخراش به خبرنگار ما گفت: تاکنون مشخص شده است که خانم فوت شده، ۴۵ سال سن داشته است.

حوادث تهران تصادف مرگبار تصادف بی آر تی اخبار تهران اخبار تصادف

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

به دنبال تصادف رخ داده در مسیر خط بی.آر.تی راه آهن- تجریش پیمان سنندجی تصریح کرد: حادثه صبح امروز در خط بی.ار.تی اتفاق افتاده اما اتوبوس این حادثه متعلق به شرکت واحد نیست. بلکه اتوبوس مذکور متعلق به یکی از ادارات است.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت:در این حادثه تصادف ۵۰ درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو ۵۰ درصد مقصر است.

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با  فارس به تشریح جزئیات تصادف امروز صبح تهران پرداخت و اظهار داشت: تصادف در ساعت۷ صبح در تقاطع ولیعصر- طالقانی رخ داد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در این حادثه خانمی ۴۷ ساله در هنگام چراغ قرمز عابر در حال عبور از خط عابر پیاده بود که اتوبوس با وی تصادف می‌کند که در برخورد اولیه اتفاق خاصی نمی‌افتد چرا که عابر از جلوی اتوبوس رد می‌شود و در ادامه به لبه گلگیر برخورد می‌کند اما متاسفانه در ادامه به دلیل عدم توجه کافی راننده، چرخ عقب اتوبوس از روی وی رد می‌شود که منجر به کشته شدن عابر پیاده می‌‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵۰ درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو ۵۰ درصد مقصر است.

سرهنگ حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد سرعت اتوبوس گفت: فیلم‌های موجود در سر صحنه بازبینی شد و سرعت اتوبوس مجاز تشخیص داده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ