متلک پرانی خونین به زن جوان / شوهر ۲۶ ساله به دست پسران شرور مجروح شد

0

چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین در غرب تهران قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

مزاحمت برای زنان مزاحمت برای دختران مزاحم نوامیس حوادث تهران اخبار تهران

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که مرد ۲۶ ساله‌ای از سوی سه شرور به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است. همسر مرد مجروح شده در تحقیقات به ماموران گفت: با شوهرم قصد خرید کردن داشتیم. در خیابان در حالیکه شوهرم جلوتر از من بود، ناگهان یک خودروی پژو جلوی پای من ترمز کرد و سه سرنشین آن به من متلک انداختند. وقتی شوهرم این صحنه را دید بلافاصله جلو آمد و مانع آنها شد. آنها هم شوهرم را به شدت کتک زدند و فرار کردند.

با این اظهارات تلاش کارآگاهان در این خصوص آغاز شد و درنهایت ماموران موفق به شناسایی مالک خودروی پژو شدند. مالک خودرو در تحقیقات به ماموران گفت: خودرو متعلق به من است ولی چند وقتی می شد که زیر پای پسرم بود. پسر هم دیروز به اتهام درگیری دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.

با این اظهارات، ماموران متهم دستگیر شده را به دادسرای ناحیه ۵ منتقل کردند. این پسر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و دو نفر از دوستانم آن روز برای تفریح به بیرون رفته بودیم. وقتی این زن را دیدیم به او متلک انداختیم اما نمی دانستیم که او شوهر دارد.

با اعترافات این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ