محمود احمدی نژاد: اگر کسی بتواند مشکلات موجود را نقد کند بنده هستم

1

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: اگر کسی بتواند مشکلات موجود را نقد کند بنده هستم زیرا که به جای جای ایران اسلامی سفر کرده ام اما اکنون جای نقد نیست.

 شامگاه یکشنبه و همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران در مسجد جامع المهدی شهرری برگزار شد.
سخنرانی احمدی نژاد سایت احمدی نژاد آدرس احمدی نژاد

احمدی نژاد در ابتدای سخنرانی خود هدف از حضور در مسجد جامع المهدی شهرری و سخنرانی را تشریح آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بنده فعلا قصد صحبت و سخنرانی ندارم اما در این برهه احساس مسئولیت کردم که همزمان با ایام دهه فجر درباره آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی سخن بگویم و دعوت آقای مجاهد امام جمعه شهر ری و هیئت امنای مسجد جامع المهدی را پذیرفتیم.

هر خبری که از ایران منتشر می شود در صدر اخبار قرار دارد

رئیس جمهور سابق ایران در این مراسم با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را باید بزرگترین اتفاق پس از بعثت نبی مکرم اسلام(ص) دانست چرا که این حادثه در عرصه بین المللی تحول ایجاد کرد.

وی گفت: بنده به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سفر کرده و با مردم این کشورها به گفتگو نشسته ام، به خوبی اثرات انقلاب شکوهمند اسلامی در تحرکات ملت ها دیده می شود و امروز هر خبری که از ایران منتشر می شود در صدر اخبار قرار دارد.

وی سپس به بیان چند سوال درباره انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان داشت: درباره انقلاب اسلامی ایران چند سوال اساسی مطرح است که اولین آن این است که ما برای چه هدفی انقلاب کردیم.

ملت ایران برای مسابقه قدرت میان گروه های مختلف قیام نکرد

احمدی نژاد افزود: در پاسخ به این سوال یک عده این گونه پاسخ می دهند که مردم ایران به خوبی می دانستند که چه نمی خواهند اما نمی دانستند که چه می خواهند اما باید گفت که خواسته ها برای ملت ایران مشخص بود.

وی ادامه داد: ملت ایران با حمایت از انقلاب اسلامی ایران به دنبال تغییر ظواهر و ادبیات انقلاب و جابجایی و مسابقه قدرت میان گروه ها مختلف نبود بلکه به دنبال رابطه انسان با آسمان بود زیرا بدون این رابطه نمی توان ارزشی را برای انسان متصور شد، انقلاب اسلامی ایران به دنبال استقرار کرامت انسانی ، عدالت و رفاه، امنیت و صلح و مبارزه با ظلم و ستم و تجاوز و توهین به ملت ها و تامین مقدمات برای استقرار حکومت جهانی توحید و عدالت به رهبری امام عصر(عج) بود.

هیچ کس نمی تواند سیاستی را بر ملت ایران تحمیل کند

وی در ادامه با اشاره به ایستادگی و پایداری ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که هیچ کس نمی تواند سیاست و اراده ای را بر ملت ایران تحمیل کند و حتی اگر ملت در سخت ترین شرایط قرار بگیرند، باز هم اجازه نمی دهند کسی برای ملت ایران تصمیم گیری کند.

احمدی نژاد تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مختلفی برای کشور حاصل شده است اما این بدان معنا نیست که در کشور مشکلات وجود ندارد .

رئیس جمهور سابق ایران گفت: حفظ سرزمین و عمران و آبادی کشور، پیشرفت در عرصه علم و فناوری و استقلال انسانی و ملی از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده است و باید توجه داشت که می توانستیم بهتر عمل کنیم و اگر ضعفی وجود دارد به انسان ها برمی گردد.

وی متذکر شد: برخی مشکلات قابل تحمل نیستند و اگر کسی هم بتواند مشکلات موجود را نقد کند بنده هستم زیرا به جای جای ایران اسلامی سفر کرده ام اما اکنون جای نقد نیست.

حضور محمود احمدی نژاد در شهرری با حاشیه هایی همراه بود.

با حضور جمعیتی که برای برپایی نماز مغرب، حضور در مراسم دهه فجر و گوش دادن به سخنرانی محمود احمدی نژاد از قبل از اذان مغرب در مسجد المهدی حضور یافتند، ظرفیت مسجد تکمیل شد و عده ای در حیاط و بیرون مسجد تجمع کردند.

جمعی از حاضران در این مراسم شعارهایی را در حمایت از رئیس جمهور سابق ایران نظیر شعار «هرچی مرده احمدی برمی گرده» و «احمدی نژاد باید برگردد» سر دادند. همچنین شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» از حاضران شنیده می شد.

احمدی نژاد با پژو ۴۰۵ به مراسم آمد و غلامحسین الهام و مرتضی تمدن استاندار سابق تهران وی را همراهی می کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رحمان می گوید

    بنده آقای دکتر رو دوست دارم و اما این صد تا کشوری که فرمودند رو راستیتش موندم کی رفتند ؟
    دکتر هر جا هستی موفق باشی