رسوایی جدید نتانیاهو و همسرش سارا + عکس

1
رسوایی جدید خانواده نتانیاهو موج گسترده ای از اعتراضات را برانگیخت.

به گزارش «الدیار»، رئیس دفتر سابق نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که مخارج خرید مشروبات الکلی نتانیاهو و همسرش سارا در دو سال اخیر چیزی بالغ بر ۱۰۰ هزار شیکل بوده است. این مبلغ معادل ۲۵۰۰۰ دلار -حدود ۹۰ میلیون تومان- می‎باشد.

همسر نتانیاهو همسر رئیس جمهور مشروبات الکلی زن نتانیاهو خصوصی نتانیاهو

انتشار این گزارش موجی از انتقادات را علیه نتانیاهو برانگیخته است.

منبع فوق به نقل از روزنامه اسرائیلی “یدیعوت احرونوت” افزود: شخصی به نام “مانی نفتالی” شخصا مسئول خرید مشروبات الکلی برای نتانیاهو و همسرش بوده است. او نوشیدنی های گران قیمت را برای مصرف سارا و مشروبات معمولی را برای میهمانان خریداری می کرده است.

“زیپی لیونی” وزیر دادگستری اسرائیل، در همین رابطه گفته است: « نتانیاهو  ۱۰۰ هزار شیکل از اموال عمومی را صرف خرید مشروب کرده است. این در حالی است که حقوق ماهانه یک میلیون کارمند در اسرائیل تنها ۲۴۰۰ شیکل است.»

روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” نیز از فضاحتی جدید برای خانواده نتانیاهو خبر داد. این روزنامه خبر داد که تعدادی از کارگران طی شکایتی رسمی، همسر نتانیاهو را به فساد در معاملات و توهین و اخراج اجباری از کار متهم کرده اند.

این روزنامه همچنین افشا کرد که همسر نتانیاهو از یک طرف با هزینه دولت اقدام به خرید مشروبات الکلی کرده و از طرف دیگر به هنگام بازگرداندن شیشه های شراب، بهای شیشه های بازگردانده شده را به حساب شخصی خود واریز می‎کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شعبون بامخ می گوید

    با این که این کشور موجودیتش باطله ولی شفافیت اقتصادش رو نمیشه نادیده گرفت.