تهدید به اسید پاشی پس از آزار دختر دانش آموز در پارک/ “گرگ شب” را شناسایی کنید + عکس

0
پسر شرور معروف به «گرگ شب» که پس از ربودن دختران دانش‌آموز آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

 اواخر دی امسال دختر چهارده ساله‌ای با تعطیل شدن مدرسه‌اش در یکی از محله‌های شهر قدس در غرب استان تهران غافل از سرنوشت شومی که در انتظارش بوده، به سمت خانه‌شان به راه افتاد که مرد جوانی راهش را سد کرد و با تهدید چاقو او را ربود. مرد شیطان‌صفت قربانی خود را به پارکی برد و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهای دختر جوان از محل گریخت.

پس از شکایت دختر نوجوان و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران پلیس امنیت شهر قدس تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا را آغاز کردند. همزمان با شروع تحقیقات روز بعد خانواده دختر نوجوان با طرح شکایت جدیدی اظهار کردند، متهم فراری با آنها تماس گرفته و تهدیدشان کرده اگر شکایت خود را پس نگیرند روی صورت دخترشان اسید می‌پاشد.

کارآگاهان با دریافت این اطلاعات جستجوی گسترده‌ای را آغاز کردند تا این که به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد این متهم هوشنگ نام دارد و به گرگ شب معروف است. متهم از مجرمان سابقه دار بود که به خاطر جرائمش به گرگ شب معروف شده و باعث ترس قربانیان از شکایت شده بود.

عکس اسید پاشی عامل اسید پاشی حوادث تهران اسید پاشی تهران اسید پاشی اخبار تهران

دومین شکار گرگ شب

همزمان با شناسایی هویت آدم‌ربا، مدیر یک مدرسه دخترانه در شهر قدس با حضور در اداره پلیس امنیت عمومی این شهر اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می‌داد متهمی که پلیس در تعقیبش است با چاقو به دختران این مدرسه حمله و برایشان ایجاد مزاحمت کرده است. همچنین با تعقیب یکی از دانش‌آموزان، او را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهایش متواری شده است.

دستگیری متهم

سرانجام دو روز پیش ماموران مخفیگاه جدید متهم را شناسایی کردند، با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و متهم دستگیر شد.

برخورد با هنجارشکنان

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس اعلام کرد: متهم پس از روبه‌رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

محسن پورساداتی با اشاره به دستور قضایی برای انتشار بدون پوشش عکس متهم افزود: کسانی که در دام این متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از وی و پیگیری پرونده‌هایشان به پلیس امنیت عمومی شهر قدس یا دادسرای این شهر مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ