آخرین حرف‌های پدر سنگدلی که گلوی فرزند ۸ ساله‌اش را با چاقو برید + عکس

0

در نگاهش احساس پشیمانی نبود، حتی وقتی که به جنایتش اعتراف کرده بود، یک قطره برای از دست دادن فرزندش نریخت، دائم با صحبت‌های ضد و نقیض می‌خواست کارآگاهان پلیس آگاهی تهران را فریب دهد اما جواب آزمایشگاه نشان می‌داد که خون روی موتورسیکلتش متعلق به پسر ۸ ساله‌‌اش است.

پدر سنگدلی که گلوی فرزند ۸ ساله‌اش را با چاقو برید و سپس او را تنها گذاشت تا بمیرد ،‌ آخرین راز‌هایش را فاش کرد.

قتل فرزند عکس قاتل پدر قاتل اخبار حوادث

پسر قربانی “نوید” نام داشت که گلویش به دست پدرش گوش تا گوش بریده شده بود و در سکوت و بی‌کسی آنقدر دست و پا زده بود تا بمیرد.

هیچکس نمی‌دانست، غروب چهارشنبه هفدهم دی ماه این پدر چگونه فرزند بی‌گناهش را در فضای سبز حاشیه اتوبان تندگویان نزدیک به پل صنیع خانی کشت و سپس سوار بر موتور سیکلت به خانه بازگشت و به همه گفت: “نوید” توسط افراد ناشناسی ربوده شده است.

قتل فرزند عکس قاتل پدر قاتل اخبار حوادث

جسد بی‌جان و غرق در خون “نوید” حدودا ساعت ۲۰ همان شب توسط عوامل پلیس راهور پیدا شد، ‌ماموران که از دیدن این جنایت شوکه شده بودند سریعا به همکاران خود در دایره جنایی پلیس آگاهی و کلانتری مصطفی خمینی اطلاع دادند.

با رسیدن نیرو‌های انتظامی و عوامل اورژانس و کشف یک عدد چاقو کوتاه دسته چوبی بالای سر جسد “نوید” مشخص شد که گلوی این پسر در اوج بی‌رحمی بریده شده است که جسد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی فرستاده شد.

از همان لحظات اولیه وقوع این جنیات ماموران سریعا پیگیر کشف پرونده شدند و ابتدا سراغ خانواده مقتول رفتند که دریافتند پدر و مادر “نوید” به دلیل اعتیاد پدرش از یکیدگر جدا شده‌اند و نگهداری از کودکشان (نوید) به پدرش داده شده بود.

مادر بزرگ “نوید” به ماموران گفت که پسرش را دیده که با نوه‌اش از خانه خارج شدند ولی فقط پسرش با لباس و موتورسیکلت(آپاچی) خونی برگشته است که پدر بی‌رحم در جواب مادرش بیان داشت که با افراد ناشناس که قصد دزدیدن “نوید” را داشتند درگیر شده و خون‌ها به خاطر آن درگیری در خیابان نیلوفر است.

مادر بزرگ که با مرگ نوه‌اش بسیار اشک می‌ریخت دیگر توانی برای صحبت نداشت ولی باعث شد تا عوامل پلیس آگاهی متوجه جنایت پدر معتاد شوند، لذا سریعا خون روی موتورسیکلت را به آزمایشگاه فرستادند و خودشان به دنبال سایر مستندات و مدارک رفتند.

بارو کردنی نبود،‌ این پدر بی‌رحم بدون اینکه ذره‌ای از مرگ فرزندش ناراحت شده باشد، ‌دائم سعی در گمراه کردن ماموران داشت، ‌تا اینکه در برابر مستندات به ناچار به آنچه کرده بود،‌اعتراف کرد.

پدر “نوید” که از سن ۱۲ سالگی اعتیاد به شیشه دارد،‌خودش را یک بیمار روانی معرفی کرد که به دلیل جنون دست به چنین جنایتی زده است ولی دیری نگذشت که این ادعا با نظر پزشک منتفی شد و این پدر سنگدل دیگر راهی جز بیان حقیقت نداشت.

پدر بی‌رحم در اظهاراتی که تاکنون نوشته نشده است ، گفت: نوید تمام حرکات و رفتار‌هایش شبیه به مادرش بود و نمی‌توانستم او را تحمل کنم و چندین بار نیز همسرم سابقم را تهدید کرده بودم ،‌که نوید را فقط به خاطر اینکه شبیه به او می‌باشد، خواهم کشت.

این آخرین حرف‌هایی بود که پدر “نوید” زد و سپس به زندان رفت و پرونده وی هم اکنون در شعبه ۱۰۱ دادگاه بخش آفتاب در حال رسیدگی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ