تجاوز جنسی افسران صهیونیست؛ موضوع جلسه پارلمان اسرائیل

2

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ناچار شده است روز دوشنبه هفته آینده را به نشستی اضطراری درباره تجاوز جنسی در ارتش این رژیم اختصاص دهد.

 فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی دختران اسرائیل ارتش اسرائیل

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع مصر، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنست اسرائیل روز دوشنبه جلسه فوق العاده ای را برای بررسی «بحران در صفوف ارتش اسرائیل به دنبال انتشار قضایایی درباره تجاوز جنسی تعدادی از افسران» به نیروهای تحت فرمان خود تشکیل می دهد.

بر اساس این گزارش، نشست اضطراری کنست موضوع تجاوز جنسی در رده های پلیس اسرائیل را نیز علاوه بر بحران اخلاقی در ارتش به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

منابع صهیونیستی بارها از رسوایی گسترده در ارتش رژیم صهیونیستی و شیوع فساد اخلاقی اعم از تجاوزات جنسی و خودکشی در میان سربازان این رژیم و امتناع مسئولان از اجرای تحقیقات در این باره خبر دادند.

چند هفته پیش، «کرمیلا منشیه» گزارشگر نظامی رادیو اسرائیل از افزایش موج پدیده های غیر اخلاقی و فساد در لشگر «جفعاتی» وابسته به نیروی پیاده نظام خبر داد.

«عاموس هارئیل» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیست نیز در روزنامه های اسرائیلی نوشت که چنین حوادثی می تواند دلیل بر وجود «بحران شدید فرماندهی» در لشگر جفعاتی باشد و بنا به گفته برخی افسران ارشد که از جزئیات تحقیق اطلاع دارند، ناتوانی در نظارت بر فرماندهان یگان های فرعی این لشگر وجود دارد.

اما این موضوع منحصر به یک یا چند یگان ارتش این رژیم نیست زیرا سربازهای زن اسراییلی، مبادرت به انتشار تصاویر غیر اخلاقی خود در شبکه های اجتماعی می کنند و این امر، میزان تجاوز های جنسی از سوی افسران این رژیم را افزایش می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه صهیونیستی هاآرتص به تازگی گزارشی درباره افزایش خشونت های جنسی در ارتش اسراییل منتشر کرده و می نویسد جرایم جنسی در ارتش این رژیم موسوم به IDF دو برابر شده است.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی دختران اسرائیل ارتش اسرائیل

بنابر گزارش سازمان های نظامی اسراییل تعداد جرایم مرتبط با آزار جنسی از سال ۲۰۱۱ به دو برابر رسیده است. در حالی که در سال ۲۰۱۱ چهارده مورد تجاوز جنسی در این ارتش گزارش شده بود، اما این تعداد در سال ۲۰۱۲ به ۲۷ مورد رسیده است. همچنین در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۰۹، به ترتیب ۲۰ و ۲۶ مورد گزارش شده است.

به گفته مسئول امور زنان IDF، در سال ۲۰۱۱ صدها شکایت مرتبط با سوءاستفاده جنسی گزارش شده است که عمدتا فیزیکی و لفظی بوده اند.

در سال ۲۰۱۲، سه سرباز زن به مقامات خود گزارش دادند که به شدت تحت تجاوز قرار گرفته اند.

یکی از جدی ترین جرایم جنسی که سال گذشته در ارتش اسراییل گزارش شد؛ مورد مربوط به مدرسه آموزشی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بود. این مورد در ماه سپتامبر عمومی شد، سه مربی آموزشی این مدرسه به جرم تجاوز به دانش آموزان دستگیر شدند.

همچنین به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، افسران آموزشی رژیم صهیونیستی در هنگام آموزش زن های اسراییلی به آن ها ناسزا گفته و از کلمات رکیک زننده استفاده می کنند.

یک نمونه جنجالی در ارتش اسرائیل، عاطف زاهر افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی است که به ده ها دختر جوانی که سه سال دوره خدمت نظامی اجباری خود را زیر دست او گذرانده اند تجاوز کرده است اما اکنون وی به تجاوز به ۹ مورد متهم است زیرا ده ها نفر دیگر از ترس به پایان نرسیدن خدمت اجباری آنان سکوت کرده اند.

وی دختران سرباز را از روزهای اول سربازی برای خود تعیین می کرد ولی زمانیکه در رسیدن به یک دختر به دلیل استنکاف باز می ماند متوسل به راه های عجیب می شد که از جمله آن استفاده از دختران سرباز دیگری بود که در اواخر دوران سربازی خود بودند و آنان را مامور می کرد تا با قربانی جدید صحبت و وی را متقاعد کنند زیرا در غیر این صورت سرباز مورد نظر نمی توانست دوره سربازی سه ساله خود را با موفقیت طی کند.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که زاهر ۴۶ ساله تاکنون به ۹ مورد تجاوز که اسناد آن ها موجود و در فاصله سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ اتفاق افتاده متهم شده است.

اکنون، فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی مراکز تصمیم گیری و سیاستگذاری اصلی این رژیم و در راس آنها کنست (پارلمان اسرائیلی) را ناچار به تدابیر جدید کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. Danial می گوید

    che maskhare 😐

  2. اميد می گوید

    خیلی باحاله که در سربازیشون دختر و پسر قاطی هستند!!!
    خیلی حال میده…