در مطب برخی پزشکان اورولوژیست چه می‌گذرد؟

0

امروزه نارضایتی جنسی یا سردمزاجی، دوری همسران از یکدیگر و‌ یا حتی گاه جدایی همسران را به همراه دارد؛ چنان‌که بر اساس آمارهای رسمی ۵۰ درصد طلاق‌ها به دلیل نارضایتی جنسی بوده است. این شراط در حالی است که علت اصلی مشکل، روابط سرد عاطفی آن‌ها با یکدیگر است و بیماری‌های جسمی درصد کمی از آن را تشکیل می‌دهد.

روش استفاده از دستگاه وکیوم دستگاه وکیوم چیست دستگاه افزایش طول دستگاه تناسلی مردان درمان نارضایتی جنسی جراحی زیبایی واژن تقویت آلت تناسلی مرد بهترین رابطه جنسی بزرگ کردن آلت تناسلی افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان آموزش رابطه جنسی آلت تناسلی مردان

اما چنین شرایطی موجب شده که بسیاری از افراد سودجو برای کسب درآمد به تبلیغاتی روی آورند که با استفاده از ناآگاهی یا کم‌اطلاعی اشخاص، چنین مشکلی را به منبع کسب درآمدهای هنگفت برای خود تبدیل کنند و گاهی مشکلات فراوانی را نیز برای مراجعان پدید آورند. نمونه آن رویکرد برخی متخصصان زنان، جراحان پلاستیک و زیبایی و حتی برخی اورولوژیست‌ها است که توصیه‌هایی به انجام برخی عمل‌های جراحی غیر ضروری می‌کنند.
پیش از این در گزارشی با عنوان «در مطب برخی از پزشکان متخصص زنان چه می‌گذرد» نمونه‌هایی از انجام برخی عمل‌های این‌چنینی همچون زیبایی واژن را منتشر کرده است. در ادامه این گزارش به انجام عمل‌های جراحی مردانه در مطب پزشکان اورولوژیست پرداخته‌ایم.

ذکر این نکته ضروری است که هدف از انتشار این گزارش‌ها تاکید بر نظارت سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت بر عملکرد برخی پزشکانی است که مطب پزشکی خود را با دکان سودجویی و پول دوستی اشتباه گرفته‌اند و در بسیاری موارد بیماران خود را با خسارت‌های مالی و جانی مواجه می‌کنند.

استفاده از پمپ هوا

برخی مردان، بویژه پسران جوانی که تازه ازدواج کرده‌اند احساس می‌کنند در فرآیند رابطه زناشویی خود با مشکل اندازه الت تناسلی مواجهند، بنابراین برای حل این مشکل، ناچار به پزشک مراجعه می‌کنند حال آن که کوچک بودن اندازه آلت مردانه نه تنها در کسب لذت اثری ندارد و به دلیل شیوع تفکری خرافی در ذهن برخی رخنه کرده و ماندگار شده بل‌که حتی در اغلب موارد در تناسل و تولید مثل و فرزندآوری نیز چندان دخالتی ندارد .

پمپ هوا، در واقع یک سیلندر است که هوا را می‌مکد. فرد آلت تناسلی خود را داخل دستگاه قرار می‌دهد و در نتیجه وکیوم خون بیشتری به آلت تناسلی می‌رسد و باعث بزرگی آلت می‌گردد. سپس با استفاده از یک حلقه تنگ مانند شریان بند آلت تناسلی را می‌بندند تا خون به بدن بازنگردد. متخصصان می‌گویند استفاده از این روش خطرناک موجب آسیب رسانی غیر قابل جبران به بافت آلت می‌شود و حتی ممکن است به عقیمی فرد بینجامد اما توصیه به استفاده از این دستگاه که با تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای همراه است متأسفانه از سوی برخی افراد سودجو نیز تکرار می‌شود.

کشیدن با وزنه

در این روش به فرد مراجعه کننده گفته می‌شود با آویختن وزنه سنگین به مدت چندین ساعت در روز و آن هم برای حداقل دو ماه متمادی می‌تواند اندازه آلت تناسلی خود را بلند‌تر کند، در حالی که این بخش از بدن مردان، اصولا به اندازه‌ای ماهیچه ندارد که آویختن وزنه برای تقویت و افزایش اندازه آن موثر باشد.
در واقع فردی که برای این کار مراجعه می‌کند گویا از جان خود گذشته است که تن به چنین اعمال شاقی می‌دهد، چرا که متخصصان می‌گویند این روش موجب پارگی بافت و رگ‌های خونی می‌شود و حتی ممکن است به مرگ بیمار بینجامد.

عمل‌های جراحی

خبرنگار «جام جم سرا» در گفت‌وگو با یک پزشک که نخواست نامش فاش شود از قول وی می‌نویسد: روش‌های جراحی هم در آشفته‌بازار این نوع کاسبان پزشکی جای خود را دارد. به عنوان نمونه برخی با انجام عمل جراحی و بریدن لیگامانی که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می‌کند سعی در افزایش اندازه آلت فرد دارند. این امر باعث می‌گردد شفت بیشتر از بدن خارج شود و در نتیجه به طور متوسط کمتر از ۲ سانتی‌متر طول آلت تناسلی افزایش یابد. حال آنکه بیمار اصولاً نمی‌داند کاری برای افزایش طول آلت تناسلی انجام نشده، بل‌که فقط بخشی که پنهان بوده به نمایش گذاشته شده است! برای جلوگیری از اتصال دوباره لیگامان هم توصیه می‌شود که فرد باید مدت شش ماه هر روز از وزنه و وسایل کششی استفاده کند!

تزریق چربی و پیوند بافت

برخی دیگر از پزشکان سودجو در این میان تزریق چربی یا پیوند بافت را به مراجعان خود پیشنهاد می‌کنند.

خطرات تهدید کننده

جدای از پرداخت هزینه سنگین از سوی مردان مراجعه کننده بایدتاکید کرد هیچ پزشک متخصص و متعهد و مرکز درمانی معتبر چنین روش‌هایی را تایید نمی‌کند، ضمن اینکه پیامدهایی چون عفونت شدید و غیر قابل کنترل، آسیب شدید به عصب، کاهش تحریک پذیری و اختلال در نعوظ، زخم‌های طولانی، و ظاهر زشت و ناهماهنگ در آلت تناسلی از عوارض این گونه عمل‌های به اصطلاح زیبایی غیر ضروری است.

خوب است بدانید به گزارش سایت پزشک برخی از مطالعاتی هم که در این زمینه انجام پذیرفته چندان رضابت بخش نیست. بخش مطالعه اورولوژی اروپا ۴۲ مرد را که عمل جراحی بریدن لیگامان را انجام داده بودند مورد بررسی قرار داد و مشخص شد ۳۵ درصد این افراد از نتایج راضی بوده و نیمی از آنان به عمل جراحی بیشتر روی آورده‌اند.

تبلیغات ماهواره‌ای و فروش محصولات

امروزه در همه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان استفاده از انواع ژل‌ها و کرم‌ها برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان را تبلیغ می‌کنند و محصولات آن‌ها براحتی در داخل کشور حتی از طریق خرید تلفنی و یا اینترنتی امکانپذیر است. علاوه بر این‌که شایسته است مردم اطلاعات خود را در زمینه‌های جنسی از خرافات و اسرار مگو به آگاهی‌های علمی و بروز تبدیل کنند تا فریب سودجویی‌های چنین دکاندارانی را نخورند، لازم است مسئولان مرتبط با موضوع نیز برای حفظ سلامت مردم نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند و آگاهی‌سازی علمی و اطلاع‌رسانی درست در این زمینه را میان مردم افزایش دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ