اعلام موجودیت داعش در مصر با ذبح ۱۰مصری + عکس

0

گروه تروریستی داعش برای نخستین بار از زمان اعلام موجودیت در سینای مصر۱۰ نفر از اهالی این منطقه را به طرز وحشیانه‌ای سر برید.

 

عکس داعش جنایات داعش اخبار داعش

گروه تروریستی انصار بیت‌المقدس که پس از بیعت با گروه داعش خود را «ولایت سیناء» (شمال شرقی مصر) نامیده‌اند، پس از حملات ماه ژانویه (دی/بهمن) که به کشته شدن بیش از ۳۰ نیروی امنیتی مصری منجر شد جنایت جدیدی را رقم زدند.

این گروه تکفیری ۱۰ نفر از اهالی سیناء را به اتهام همکاری با نیروهای ارتش مصر و سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) ذبح کرد. مصری‌های متهم به همکاری با ارتش مصر از سوی داعش «مرتد» قلمداد شده و درحالی‌که دست‌های آنها بسته شده و روی زمین خوابانده شده‌اند سر بریده شدند. تروریست‌های داعش پس از ذبح این افراد اجساد آنها را در کنار جاده بین المللی رفح – العریش‌‌ رها کردند. ذبح این افراد نخستین جنایت داعش پس از اعلام موجودیت در ولایت سیناء به شمار می‌رود.«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر که برای مقابله با تروریست‌های داعش یک منطقه حائل امنیتی در مرز این کشور با نوار غزه ایجاد کرده است نسبت به عواقب نفوذ روزافزون داعش در سیناء هشدار داده و گفته است که اگر ما در جنگ علیه تروریسم شکست بخوریم منطقه تا ۵۰ سال دیگر روی آرامش به خود نخواهد دید و اروپا نیز در معرض تهدید تروریسم قرار خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ