خشم مرگبار پدر با دیدن فیلم‌ مبتذل دخترش

0

یک مرد انگلیسی به جرم کشتن توریستی آلمانی، که از دختر ۸ ساله اش در رستوران واقع در اسپانیا فیلم گرفته بود، دستگیر شد.

مردی انگلیسی به نام ” کنت داویندر” ۴۰ ساله پس از کشتن ” ساندرو روتمن” ۴۳ ساله در بازداشتگاه پلیس این منطقه به سر می برد.

دانلود فیلم مبتذل اخبار قتل

بر اساس این گزارش، این توریست آلمانی با نام ” روتمن” سابقه  وحشتناکی در گرفتن و انتشار عکس های غیر اخلاقی از کودکان بچه سال و تجاوز به آنها را داشته و برای این اتهام نیز در گذشته دستگیر شده بود.

این پدر انگلیسی به ” روتمن” آلمانی می گوید که باید فیلم گرفتن از دخترش را بوسیله تبلت متوقف کند اما این مرد آلمانی توجهی  به او نشان نمی دهد.

هر دو مرد در رستوران با یکدیگر بجث و جدل می کنند که ناگهان این جدل به دعوایی خشونت آمیز تبدیل شده و پدر انگلیسی در میان دعوا ضربه ای به سر ” روتمن” آلمانی وارد می کند که موجب کشته شدن او می شد.

یک منبع مردمی که از شاهدین حادثه بوده است، به خبرگزاری اسپانیایی گفت: آقای ” داویندر” از میز خود بلند شد و به سمت میزی که مقتول نشسته بود رفت.” داویندر” تبلت مرد آلمانی را از اوگرفت و در آن فیلم های ضبط شده و بیمارگونه ای را از دختر ۸ ساله اش دید که توسط این مرد
آلمانی در مدت اقامت آنها در رستوران گرفته شده بود و در همین زمان حمله بین آن دو اتفاق افتاد.

به گزارش پلیس، مرد آلمانی بعد از ضربه وارد آمده به سرش و بی هوش شدن، سریعا به بیمارستان منتقل شد ،اما کمی بعد در آنجا مرد.

پلیس منتظر نتایج معاینه جسد توسط کالبد شکافی، برای  کشف علت دقیق مرگ وی است.

بر اساس این گزارش، پلیس همچنین فاش کرد که این توریست آلمانی با نام ” روتمن” سابقه  وحشتناکی در گرفتن و انتشار عکس های غیر اخلاقی از کودکان بچه سال و تجاوز به آنها را داشته و برای این اتهام نیز در گذشته دستگیر شده بود.

هنوز مشخص نیست که آیا پدر انگلیسی که دخترش ۸ سال دارد، از سابقه این مرد آگاه بوده است یا نه اما پلیس معتقد است که این دو مرد یکدیگر را تا قبل از این مجادله مرگ آور نمی شناختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ