قتل همسر مقابل چشمان دخترک ۳ ساله

0

مرد شیشه‌ای که همسر خود را در مقابل چشمان دختر سه ساله‌اش به قتل رسانده بود، با مراجعه به پلیس تسلیم شد.

 قتل همسر اخبار قتل اخبار جنایی
رسیدگی به این پرونده همزمان با مراجعه مرد همسرکش به ماموران پلیس شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی در دستور کار پلیس قرار گرفت. عقربه های ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح سیزدهم بهمن امسال را نشان می داد که مردی با مراجعه به ماموران گشت پلیس از قتل همسرش خبر داد و گفت: قاتل همسرم هستم و مرا دستگیر کنید.

ماموران پس از اطلاع موضوع به بازپرس جنایی، این مرد را بازداشت کرده و راهی خانه او شدند. جسد مقتول در حالی که بر اثر اصابت ضربه های سنگین به سرش به قتل رسیده بود در خانه قرار داشت.پزشک قانونی هم پس از معاینه جسد علت مرگ را اصابت این ضربات به سر مقتول اعلام کرد.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان به تحقیق از مرد همسرکش پرداختند که او درباره انگیزه اش گفت: مدتی است به شیشه اعتیاد دارم و بیکار شده بودم. شب حادثه دوباره بر سر اعتیادم با هم درگیر شدیم و همسرم خوابید. من به خاطر ناراحتی نتوانستم تا صبح بخوابم. تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم سپس یک تیشه بنایی آماده کرده و حوالی ساعت ۷ صبح او را بیدار کردم. وقتی بیدار شد با تیشه به جانش افتادم و او را به قتل رساندم. دختر سه ساله ام را که شاهد قتل مادرش بود، همراه خود از خانه خارج کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ