سانحه خونین در سفر انتخاباتی جلیلی

0

عبدالرحمان عبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین در گفت‌وگو با فارس در خصوص حادثه تصادف رانندگی تیم همراهان سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد امروز در مسیر بازگشت دکتر جلیلی و تیم همراهان از قزوین به سمت تهران رخ داد.

وی افزود: علت حادثه تصادف که در کیلومتر ۲۰ اتوبان قزوین ـ تهران افتاده انحراف به چپ یک دستگاه کامیون و هدایت خودروی L90 همراهان به سمت گاردریل میان اتوبان بوده است. که خودرو را در بین گاردریل قرار داده است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین بیان داشت: فاصله طولی خودروی پراید سعید جلیلی از خودروی همراهان ۱۰ متر بوده که هیچ آسیبی به خودروی وی و خود جلیلی وارد نشده است.

گفتنی است چهار سرنشین خودروی L90 بلافاصله به بیمارستان قزوین منتقل شده و حال دو تن از آنها که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند بهبود یافته و صبح امروز مرخص شده‌اند.

همچنین یک نفر دیگر از مجروحان که دچار شکستگی شده است در بیمارستان به سر برده و پس از بهبودی کامل مرخص خواهد شد.

گفتنی است نفر چهارم از مجروحان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه به سر برده از ناحیه شکم دچار جراحت است که مداوا بر روی وی ادامه دارد.

از محل حادثه در طی وقوع این حادثه سعید جلیلی شخصا از خودروی خود پیاده شده و علاوه بر هدایت خودروها در اتوبان در حمل مجروحان به سمت آمبولانس نیز کمک کرده است.

جلیلی تا لحظه آخر انتقال مجروحان به بیمارستان در صحنه حادثه حضور یافته و چند بار نیز به صورت تلفنی وضعیت مجروحان را جویا شده است.

لازم به ذکر است عکس و خبر‌هایی نیز در خصوص این حادثه منتشر شده است که هیچ کدام مورد تائید روابط عمومی این ستاد نیست و اخبار موثق از سوی روابط عمومی به رسانه‌ها مخابره می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ