کودکان سوریه ای در قفس های داعش / انتهای رذالت تکفیری ها کجاست؟

0

تروریست های تکفیری داعش در تداوم پروژه بد نام کردن مسلمانان، چند کودک سوریه ای را با لباس های نارنجی گروگان ها درون یک قفس ریخته و با نزدیک کردن آتش به آنها، تصویر منزجر کننده دیگری برای مخاطبان تولید کردند.

عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

 یک روز پس از انتشار نتایج تحقیقات یک مرکز مطالعات استراتژیک در امریکا، که نسبت به افزایش گرایش جوانان اروپایی به اسلام هشدار داده بود، سگ های وحشی دست پرورده صهیونیزم به تلاش برای تخریب چهره اسلام افزودند و منظره منزجر کننده جدیدی را در تویتر به نمایش گذاشتند.

سازمان تحقیقات پیو، (Pew Research Center) مرکز مطالعات استراتژیک علوم اجتماعی آمریکا، درگزارشی اعلام کرد که تا ۲۰ سال دیگر مسلمانان در اروپا در اکثریت خواهند بود.

تروریست های تکفیری داعش، چند دختر و پسر خردسال سوریه ای را با لباس نارنجی رنگ داخل یک قفس ریختند تا ضمن هشدار به خانواده های آنها و ترساندن مردم مناطق تحت اشغال از هرگونه اعتراض یا مقاومت، چهره دین آسمانی اسلام را نیز مشوه کنند.

اراذل و اوباش چچنی، عرب، اروپایی، امریکایی و افریقایی که به گفته ساکنان مناطق اشغالی، حتی با اصول ابتدایی اسلام از جمله طهارت شخصی و نماز نیز بیگانه اند، ادعا کردند هدفشان از بوجود آوردن این صحنه این بوده که کشتار کودکان سوری با بمب های شیمیایی دولت سوریه را یادآوری کنند!

این درحالی است که هر بیننده ای، به محض دیدن این تصویر، به یاد منظره دردناک و منزجر کننده سوزاندن معاذ الکساسبه، خلبان اردنی می افتد که داعش ادعا کرد بر اساس حکم خلفای صدر اسلام آن را انجام داده و باعث شد، بار دیگر موتور اسلام ستیزی ژورنالیست های به اصطلاح روشنفکر بکار بیافتد و به همین بهانه، به تمامیت اسلام حمله شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ