ارسال پرونده حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس به دادگاه

0

سخنگوی قوه قضائیه از صدور کیفرخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد.

 در ادامه نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای خبرنگاری با اشاره به انتشار کاریکاتورهایی از محمدرضا رحیمی مبنی بر دستگیری او با لباس منزل درباره نحوه دستگیری او و این‌که گفته می‌شود رحیمی در حال استراحت و در رختخواب دستگیر شده است سوال پرسید که محسنی اژه‌ای گفت: مسلماً در رختخواب نبوده است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره ورود فشار به قوه قضائیه برای رسیدگی نکردن به پرونده م.ه پرسید که محسنی اژه‌ای در این باره، گفت: به طور طبیعی صاحبان قدرت و مکنت به قوه قضائیه فشار می‌آورند اما مهم این است که دستگاه قضایی تحت تأثیر این فشارها قرار نگیرد و به تمامی پرونده‌ها طبق قانون رسیدگی کند.

مدیرعامل پرسپولیس جرم حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی اتهام حمیدرضا سیاسی

محسنی اژه‌ای درباره آخرین وضعیت پرونده سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گفت: قرار بازداشت سیاسی تمدید شده و او در حال حاضر در بازداشت است.

سخنگوی دستگاه قضایی لحظاتی بعد به نقل از مسئول دفتر خود اعلام کرد که کیفرخواست سیاسی صادر و پرونده او به دادگاه ارسال شده است.

خبرنگاری از محسنی اژه‌ای پرسید آیا آیین نامه سازمان زندان‌ها درباره مرخصی و آزادی مشروط شامل وضعیت محمدرضا رحیمی نیز می‌شود؟ سخنگوی قوه قضائیه گفت: الان که بحث آزادی مشروط مطرح نیست زیرا باید مدت زمان خاصی گذشته باشد و به طور کلی نیز آیین‌نامه سازمان زندان‌ها شامل حال همه زندانیان می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ