اظهار نظر نگران کننده علی دایی درباره سردار آزمون!

0
سردار آزمون پس از جام ملت ها هنوز هم در ایران است و بدون اینکه تیمی داشته باشد در کنار خانواده روزگار می گذراند.
یک اظهار نظر جالب و البته نگران کننده از علی دایی.شهریار فوتبال ایران که برای بازی در تیم منتخب جهان در روسیه به سر می برد در گفت و گو با یکی از رسانه های این کشور وقتی از او درباره سردار آزمون پرسیده شد که آیا ممکن است  روزی علی دایی فوتبال ایران شود این واکنش را نشان داد:«نه،اما سردار بازیکن خوبی است. ما در ایران بازیکنان خوبی داریم.ولی سردار برای رسیدن به عنوان بهترین مهاجم ایران باید بیشتر تلاش کند.»
سردار آزمون بیوگرافی علی دایی بیوگرافی سردار آزمون اخبار ورزشی اخبار فوتبال

آزمون پس از حضور در جام ملت های آسیا و درخشش در این تورنمنت مهم هنوز به روسیه برنگشته است.او یک روز در تهران است و یک روز در گنبد.تقریبا روزی هم نیست که از سوارکاری،ولنتاین و دلتنگی هایش عکسی در اینستاگرام منتشر نکند.

او که درماه های قبل شایعات زیادی درباره پیوستنش به آرسنال شنیده می شد در حال حاضر فقط یک پیشنهاد جدی دارد.آن هم از تیم روستوف که سرمربی اش رفیق پدر سردار، کوربان بردیف است. همان مربی ای که چند سال قبل شرایط رفتن سردار به کازان را فراهم کرده بود.

آزمون در آزمون سختی قرار گرفته است.او بازیکن خوبی است و قطعا می تواند یکی از جوان های آینده دار فوتبال باشد اما اگر قرار است سردار به تعبیر روسی ها علی دایی ایران باشد باید بیشتر تلاش کند و به جای پرداختن به حاشیه ها خیلی جدی تر فوتبالش را ادامه بدهد. این توصیه ای است که علی دایی هم به او کرده.شخصی که به قول همبازی هایش ساعت ۹ شب می خوابد،خیلی خوب تمرین می کرد و همیشه برای اینکه بهترین مهاجم تیم ملی باشد دو برابر بقیه تلاش می کرد.

آزمون در شرایطی این روزها دور از تمرینات حرفه ای است که تا چند هفته قبل انواع و اقسام پیشنهادها را داشت؛ البته به روایت رسانه های معتبر دنیا. از بارسلونا بگیرید تا آرسنال خواهان جذبش بودند. حتی خبر رسید جنگی برای جذب او در گرفته است. اما ظاهرا بخشی از این اخبار، تنها به آینده او لطمه می زند تا اینکه شرایطش را بهتر کند. حتی خود سردار و پدرش هم از این وضعیت ناراضی هستند. پدر آزمون در این باره می گوید: «هر روز یکی تماس می گیرد و می گویند من نماینده لیورپول یا آرسنال و… هستم. خودمان هم گیج شده ایم…»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ