اینقدر ریزگرد بفرستین تا ریزگرددونتون پاره بشه!

0
از آنجا که ما طنزنویس ها خودمان را همواره نخود هر آشی می کنیم و در خصوص مسائل مختلف طنز می نویسم؛ بر آن شدیم طنزی نیز در مورد ریزگردها بنویسیم.
با استفاده از ذهن کمی تا قسمتی توانمندمان(!) نظرات برخی از شخصیت ها را در خصوص ریزگردها حدس زدیم، که به این شرح می باشد:

طنز سیاسی جدید روز جوک سیاسی جوک جدید 93

محمد جواد ظریف: ریزگردها اونقدر ریز هستند که ارزش مذاکره کردن ندارند. مگه ندیدی من با کری قدم زدم؟! توقع نداری که برم با چندتا ریزگرد مذاکره کنم که وارد شهر نشن؟!

محمود احمدی نژاد: دولت من پاک ترین دولت بود! اینم سندش! کِی توی اون ۸ سال خبری از ریزگرد و آلودگی های اینچنینی بود؟!

توی دولت من خس و خاشاک نتونستن کاری بکنن، اونوقت روحانی از یکم ریزگرد هراس پیدا کرده! من اگه بودم می گفتم اینقدر ریزگرد بفرستین تا ریزگرددونتون پاره بشه!

محمد غرضی: قبل از هر اقدامی، باید مشخص بشه ریزگردها در طول حرکت می کنند یا در عرض؟! بعد از اینکه به جواب این سئوالمون رسیدیم باید با مهار تورم به مبارزه با ریزگردها بپردازیم، چون ریشه هر مشکلی در تورم هست!

طنز سیاسی جدید روز جوک سیاسی جوک جدید 93

آیت‌ا‌الله هاشمی‌رفسنجانی: خوب شد این ریزگردها اومدن! آخه من تازه یادم اومد که کلی خاطره از ریزگردها دارم! براتون تعریف نمی کنم تا برین کتاب خاطرات بعدی ام رو بخرین! لطفا کپی نکنین، اورجینال بخرین!

حداد عادل: واقعا متاسفم! فارسی رو پاس بدارید! به جای این واژه نامانوس “ریزگرد” بگویید “گردهای کوچولو موچولوی دوست نداشتنی”؛ این بیسوادی مردم منو بیشتر از هوای آلوده زجر میده!

حسن قاضی زاده هاشمی: من شاگرد اول کابینه ام؛ نباید برم اهواز؟! اگه ریزگرد وارد چشم کسی بشه چی؟! نباید یکی باشه چشمشون رو عمل کنه؟! هیچ می دونین چند وقته چشم کسی رو عمل نکردم! خیلی دلم برای یک عمل تنگ شده!

امیر قلعه نویی: اگه مسئولان پلن B داشتن، وضعیت اهواز اینطوری نمی شد!

حمید درخشان: همه اش تقصیر کیروش هست! چرا قبل از اینکه یک اجنبی رو مربی تیم ملی کنیم، از این اتفاقها نمی افتاد؟! هر چه زودتر باید از تیم ملی اخراجش کنیم!

طنز سیاسی جدید روز جوک سیاسی جوک جدید 93

حجت الاسلام حسن روحانی: یه عده می گن ریزگرد می ره توی چشممون، چشم هامون رو می سوزونه؛ خب […]! برین جایی که هوا صاف باشه و چشم هاتون اذیت نشه!

اسماعیل کهرم (مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست): آقای طنزنویس! می بینم که خودت رو نخود هر آشی کردی و در مورد ریزگرد هم طنز نوشتی! یک آشی با همین نخودها برای تو و شفاف نیوز بپزم، یک وجب روغن روش باشه!

منبع : مانی ش. سرویس طنز و کاریکاتور شفاف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ