انتقاد شدیدالحن رسایی از معاون زن حسن روحانی

0
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ابتکار پررنگ‌ترین مهره دولت در موضوع فتنه است، گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از مبتکران فعالیت‌های سیاسی به شمار می‌رود.
خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدام اخیر رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر عدم سفر به خوزستان و سپس سفر وی پس از گذشت روزهای آرام در این استان اظهار کرد: این اقدام صحیح نبوده و باید بگویم ابتکار اگر بهانه‌اش این بود که فرودگاه خوزستان بسته است می‌توانست از مسیرهای دیگر خود را برساند و یا اینکه با خودرو به منظور رفع مشکلات مردمی و انجام وظیفه به این استان سفر کند؛ اما آنچه مسلم بوده ابتکار مبتکر اقدامات و حرکات سیاسی است و وی یکی از پررنگ‌ترین مهره‌های فتنه به شمار می‌رود.

وی افزود: آنچه ما یادمان می‌آید این است که در دولت قبل در مازندران برف سنگین بارید و امکان حضور نبود، اما مسئولان دولت به هر شکلی که ممکن بود خود را به آنجا رساندند.

رسایی افزود: از چنین رفتارهای خانم ابتکار این برمی‌آید که وی، ابتکاراتش بیشتر در فعالیت‌های سیاسی بوده و ارتباطی که با بدنه فتنه دارد با هیچ یک از افراد دولت ندارد؛ اما گاهی چنین اتفاقاتی خوب است تا مردم بفهمند برخی از مسئولان با آنها همدرد هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ