داعش مسئول انفجار شدید مقابل منزل سفیر ایران در طرابلس لیبی

0
انفجار شدیدی در مقابل خانه سفیر ایران در لیبی روی داد.
سفیر ایران کیست جنایات داعش اخبار داعش

گروه تکفیری داعش مسئولیت حمله انفجاری در نزدیکی منزل مسکونی سفیر ایران در طرابلس لیبی را بر عهده گرفت.

این انفجار امروز (یکشنبه) مقابل منزل مسکونی سفیر ایران در طرابلس صورت گرفته و هیچ تلفاتی نداشته است. دقایقی پس از انفجار مقابل منزل شخصی سفیر ایران در لیبی، انفجار دوم نیز رخ داد.

طبق گفته منابع مطلع در لیبی به خبرگزاری فارس، انفجار دوم نیز ناشی از یک بسته انفجاری بود که در سطل زباله در نزدیکی محل انفجار اول تعبیه شده بود.

سفیر ایران کیست جنایات داعش اخبار داعش

 در انفجار مقابل اقامتگاه سفیر ایران در لیبی کسی آسیب ندیده و سفیر ایران به صورت ترددی به لیبی سفر می‌کند و در حال حاضر نیز در طرابلس حضور ندارد.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص خبر منتشره مبنی بر انفجار بمب در نزدیکی اقامتگاه سفیر کشورمان در لیبی، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار داشت: اطلاعات دقیق حاکی از انفجار بمبی دست ساز در مقابل ساختمان اقامتگاه سابق سفیر جمهوری اسلامی ایران در طرابلس است که موجب خسارتی جزیی شده و خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی و مالی در برنداشته است.

افخم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران شرایط و اوضاع در لیبی را دنبال می‌کند و ضمن مخالفت جدی با دخالت بیگانگان در اوضاع لیبی، معتقدیم تحولات در این کشور باید از طریق توافق سیاسی و انجام گفت‌وگوهای ملی بین طرف‌های درگیر به نتیجه برسد و زمینه‌ها برای شکل گیری یک دولت متحد ملی فراهم شود تا از این طریق راه بر تروریست‌ها و افراط گرایان بسته شود.

 

وی گفت: در این حادثه تروریستی کسی آسیب ندیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ