نامه بیش ۱۰۰ نماینده مجلس برای رد صلاحیت هاشمی

0
بسمه‌تعالی
محضر مبارک دبیر محترم شورای نگهبان و اعضای محترم؛فقها و حقوق‌دان‌ها (دامت‌افاضاتهم)
سلام علیکم؛
ما جمعی از نمایندگان، تذکری به نظرمان رسید که به حکم قرآن کریم(و ذکر فان الذکری تنفع المومنین) خدمت اساتید و بزرگان خود عرض می‌کنیم.
شورای نگهبان نهادی مبارک است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که همواره حافظ قانون اساسی و احکام اسلامی است و مهمترین سد نفوذ در برابر اجانب در جمهوری اسلامی ایران بوده است.
رفتار عدالت‌مندانه و به دور از مصلحت اندیشی‌های زودگذر نه تنها از صلابت و مشروعیت شورای نگهبان نکاسته بلکه همواره آن را در قلوب مومنین و انقلابیون و ملت ایران تحکیم نموده است.
اینک شرکت بعضی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بار دیگر آزمایش بزرگی را در پیش راه شورای نگهبان گذاشته است که مطمئن هستیم با درایت، شورای نگهبان در امتحان و آزمون پیروز می‌شود و انشاا… امانت مدیریت اجرایی انقلاب اسلامی به فرد شایسته‌ای واگذار شود.
البته مشروط به اینکه همه موارد زیر مورد توجه قرار بگیرد:
نقش بعضی از کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و فرزندانشان در مدیریت فتنه و انسجام بخشیدن به سران فتنه و هماهنگ نمودن آنها بر هیچکس پوشیده نیست.
نامه سرگشاده تحریک‌آمیزی که به شعله آتشفشان دامن زد، اصرار وی بر ابطال انتخابات که خواست اتحاد استکبار جهانی بود، کلید فتنه با طرح انتخابات آزاد ، پشتوانه شدن برای ضد انقلاب که در آخرین نماز جمعه‌اش تجلی کرد و نپذیرفتن صحه شورای نگهبان بر انتخابات دوره دهم همه حاکی از این است که نمی‌تواند مسئولیت بزرگی چون ریاست جمهوری که امانت الهی و ثمره خون هزاران شهید است، به عهده وی سپرده شود، خصوصاً با مشکلات سنگین اجرایی و کهولت سن نامبرده بیم‌آن می‌رود که کار از دست وی خارج و به دست کارگزارانی بیافتد که هیچگاه دل در گرو انقلاب نداشتند.
اگر مواضع اخیر ایشان در مورد فلسطین و ولایت فقیه را هم در نظر بگیرید، عدول ایشان از اندیشه ناب امام خمینی، دلیلی دیگر بر مدعای ما است.
امروز شورای نگهبان در یک نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است.
از طرفی دیگر حلقه انحرافی نیز برای تسخیر بالاترین دژ اجرایی کشور خیز برداشته‌اند، کسانی که با ایجاد ائتلاف در گفتمان انقلاب اسلامی خیانت بزرگی به مردم کرده‌اند که از آنها با شعار ارزشها و ولایت استقبال نمودند.
همان‌ها که تلاش کردند ملی‌گرایی را جانشین اسلام گرایی نمایند، ابتذال گرایی را جانشین ارزشمداری کردند و حزب‌الله را از خود راندند و فاسدان و لیبرال‌ها را دور خود جمع کردند،آنهایی که سعی کردند با طرح مسائلی چون انسان کامل در مقابل ولایت بایستند و دهها خیانت را نمودند.
جا دارد که شورای نگهبان مانند گذشته راه‌ را بر منحرفین سد نماید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ