دماغهای جدید ایرانی ها در نوروز ۹۴

1

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به تراکم عمل جراحی زیبایی در تعطیلات نورزوی گفت اگر هر پزشک جراح در ایام عادی ماهانه بین ۲۵ تا ۴۰ عمل انجام می‌دهد در ایام نوروز به ۶۰ تا ۷۰ عمل زیبایی بینی می‌رسد.

دکتر حامد باطنی در گفت‌و‌گو با آنا، از افزایش تقاضا برای انجام جراحی‌های زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایام نزدیک به نوروز خبر داد و افزود: تمایل مردم به دلایل مختلف در ایام نوروز و تعطیلات چند روزه برای انجام جراحی‌های زیبایی افزایش می‌یابد.

هزینه جراحی زیبایی هزینه جراحی بینی قیمت جراحی دماغ جراحی زیبایی جراحی بینی

وی تاکید کرد: برخی افراد فرصت‌ تعطیلات طولانی را غنیمت می‌شمارند تا خوب استراحت کنند و وقتی وارد محل کار یا اجتماع می‌شوند دچار کمبود یا ناراحتی نباشند. برخی نیز چون در این ایام به خصوص ایام نوروز از نظر مالی تقویت می‌شوند، برای انجام جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی مراجعه می‌کنند و دسته دیگر نیز تمایل دارند برای سال جدید با چهره کاملاً متفاوت در بین اقوام دیده شوند.

این پزشک افزود: تمایلات مردم برای انجام جراحی زیبایی در ایام نوروز به قدری افزایش می‌یابد که از چند ماه قبل و تقریباً اواسط سال جهت انجام جراحی در این ایام وقت رزرو می‌کنند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ادامه تصریح کرد: برخی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از چند سال قبل وقت جراحی را در ایام نوروز هماهنگ می‌کنند تا علاوه بر دید و بازدید و گشت‌وگذار در ایران بتوانند جراحی بینی را نیز انجام دهند.

باطنی با توجه به آمار جراحی بینی در ایام نزدیک به نوروز، گفت: برای مثال اگر یک متخصص جراح پلاستیک و زیبایی در ایام عادی ماهانه میانگین ۲۵ تا ۴۰ عمل جراحی را انجام می‌دهد این آمار در اسفندماه که نزدیک به آغاز سال جدید است به ۶۰ تا ۷۰ جراحی می‌رسد.

به گفته این عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، این آمار در بین افراد غیرمتخصص که با هزینه بسیار کم جراحی زیبایی را انجام می‌دهند، متفاوت است به گونه‌ای که تا پنج برابر بیش از آمار افراد متخصص عمل جراحی انجام می‌دهند.

وی از افزایش شمار مردان متقاضی جراحی زیبایی نیز خبر داد و گفت: شمار مردان متقاضی برای جراحی زیبایی بینی امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یکی می گوید

    اقوام کی اند حوری و پری اند