ژل خط خنده ۲۰۰ هزار تومان ؛ بازار داغ خدمات زیبایی شب عید

0

فکر نکنید فقط کسبه بازار در شب عید بازاری متفاوت دارند، بلکه بازار فرآیندهای زیبایی در این ایام از رونق بیشتری نسبت به سایر بازار‌ها برخوردار است. معمولا در ایام پایانی سال بازار خدمات زیبایی داغ می‌شود؛ از لیزر تا بوتاکس و ژل لب و حتی جراحی‌های زیبایی.

هزینه جراحی زیبایی هزینه بوتاکس قیمت بوتاکس شغل پر سود

اکنون بازار خدمات زیبایی از گردش مالی بالایی برخوردار است و درآمد بالایی را عاید افرادی می‌کنند که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. گردش مالی این حوزه دقیقا مشخص نیست و گزارشی نیز تاکنون در این رابطه منتشر نشده است، اما با توجه به این‌که گفته می‌شود ایران جزو نخستین کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی و مراجعه برای خدمات زیبایی است، به نظر می‌رسد فعالان این حوزه سالانه با درآمدهایی بالایی مواجه شوند.

در این میان، همان‌طور که کسبه بازار در شب عید، بازاری متفاوت از دوره‌های دیگر دارند، در این ایام بازار فرآیندهای زیبایی داغ نیز می‌شود؛ تا جایی که گفته می‌شود در ماه اسفند ۴۰ تا ۵۰ درصد انجام فرآیندهای زیبایی افزایش پیدا می‌کنند. بر این اساس، بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با تبلیغاتی گسترده به صورت پیامک و یا آگهی در روزنامه و سایت‌ها، سعی در جذب مشتری دارند.

این روز‌ها شاید شما هم با این پیامک‌های تبلیغاتی روبه‌رو شده و یا این آگهی‌های تبلیغاتی را دیده باشید: «تخفیف ویژه نوروزی برای خدمات پوست و زیبایی از ۲۰ تا ۹۰ درصد»؛ «اگر برای عید می‌خواهید تغییر کنید، به کلینیک زیبایی ما بیایید.»

در یکی از این پیامک‌های تبلیغاتی آمده است؛ «تخفیف ویژه نوروزی؛ بوتاکس ۱۳۸ هزار تومان، ژل خط خنده ۲۰۰ هزار تومان، ژل لب ۲۲۰ هزار تومان و خدمات پوست و خال‌برداری و لیرز ۲۰ درصد تخیف.»

در پیامکی دیگر دیده می‌شود؛ «یک جلسه میکرودرمی پوست صورت برای پاک‌سازی تنها با پرداخت ۵۶۰۰ تومان، اما با ارزش ۸۰ هزار تومان (۹۳ درصد تخفیف).»

در تبلیغاتی که در پیامکی دیگر مشاهده می‌شود، به تخفیف حدود ۹۴ درصدی پاک‌سازی پوست اشاره کرده است: «یک جلسه پاک‌سازی صورت با پرداخت ۳۰۰۰ تومان، اما با ارزش ۵۰ هزار تومان.»

از سوی دیگر، نه‌تن‌ها بازار خدمات پوست در شب عید داغ می‌شود، حتی بعضا دیده می‌شود که خیلی از افراد به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای عید و استراحت در این ایام، جراحی‌های زیبایی را به این زمان موکول می‌کنند. در این زمینه می‌توان به جراحی بینی و صورت اشاره کرد که مردم برای جراحی در ایام عید از چند ماه قبل وقت رزرو می‌کنند. کلینیک‌های زیبایی، شاهد این مثال هستند و تنها لازم است سری به این مراکز بزنید تا واقعیت ماجرا را بدانید.

هزینه جراحی زیبایی هزینه بوتاکس قیمت بوتاکس شغل پر سود

اما نکته‌ای که در این‌جا اهمیت دارد، عدم نظارت روی پیامک‌های تبلیغاتی است؛ تا جایی که به دلیل همین نبود نظارت، افراد سودجو از این موقعیت استفاده کرده و در ‌‌نهایت عوارض جبران‌ناپذیر آن را افرادی خواهند خورد که به دلیل ناآگاهی و بدون پشتوانه علمی نسبت به انجام فرآیندهای تبلیغاتی اقدام می‌کنند.

به‌هرحال، این بحران محتوایی در زمینه پیامک‌های تبلیغاتی باعث شده است که در کنار موج رو به افزایش مشترکان ناراضی، وزارت ارتباطات نیز دست به کار شود؛ به نحوی که محمود واعظی، وزیر ارتباطات در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره پیامک‌های تبلیغاتی از تشکیل کمیته‌ای با حضور ۱۰ دستگاه مختلف به ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داده و اظهار کرده است: «این کمیته وظیفه نظارت بر محتوای پیامک‌ها را دارد و این پیامک‌ها ساماندهی می‌شود تا در صورت تخلف به آن‌ها تذکر داده شود.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ