آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور، جواد نکونام، حسین کعبی، روزنامه خبرورزشی و شوت

0

وکیل مدافع امیرقلعه نویی آخرین وضعیت شکایت موکلش از جواد نکونام، حسین کعبی، روزنامه خبرورزشی و روزنامه شوت را توضیح داد و گفت: آخرین باری که نکونام در دادسرا حضور یافته بود، بازپرس برای وی قرار کفالت ۵۰ میلیون تومانی صادر کرد که از سوی متهم تودیع شد.

وکیل امیرقلعه نویی درباره شکایت موکلش از عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی ۹۰ گفت: شکایت خود را از آقای فردوسی پور در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل تصاویری که در برنامه ۹۰ پخش شد و به اتهام توهین مطرح کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فردوسی پور در دادسرا حضور یافته یا خیر؟ افزود: هنوز حضور نیافته است. البته وی از طریق جراید از احضاریه مطلع شده و بعید می دانم احضاریه دادسرا در چند روز گذشته به وی ابلاغ شده باشد. طبق احضاریه صورت گرفته، وی باید ظرت مدت سه روز پس از رویت ابلاغیه در دادسرا حضور یابد.

** کعبی مجهول المکان است

وکیل قلعه نویی همچنین درباره شکایت هایی که پیشتر موکلش علیه جواد نکونام، حسین کعبی، روزنامه خبرورزشی و روزنامه شوت مطرح کرده بود نیز گفت: این پرونده ها هنوز در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی گفت: آقای کعبی که مجهول المکان بود و در کمیته اخلاق هم که حضور یافت، آقای محمدزاده از او خواست نشانی محل سکونت خود را قید کند که آدرس نداد وگفت شماره تلفن همراهم کفایت می کند. آقای کعبی در جلسه کمیته اخلاق، معذرت خواهی مفصلی از قلعه نویی کرد اما دوباره در جراید دیدم که همان صحبت های قبلی خود را علیه موکلم تکرار و عنوان کرده پای حرف های خود می ایستد.

وکیل قلعه نویی ادامه داد: البته فکر می کنم اینگونه کارها فقط یک شوی تبلیغاتی است و چون بدون تیم ماندند می خواهند خود را سر زبان ها بیاندازند. هر کسی می خواهد به شهرت برسد سعی می کند با آقای قلعه نویی نزاع ایجاد کند و از این نمد برای خود کلاهی ببافد.

وی با اشاره به مجهول المکان بودن کعبی اظهارداشت: ۱۷ یا ۱۸ آذر ماه بود که آگهی احضار کعبی در روزنامه ها منتشر شد و وی ظرف مدت یک ماه پس از انتشار آگهی احضار در روزنامه ها، مکلف بود در دادسرا حضور یابد و اکنون حدود ۵۰ روز از مهلت حضور کعبی در دادسرا می گذرد.

وکیل قلعه نویی گفت:هفته گذشته که به دادسرا مراجعه کرده بودم، کعبی حضور نیافته بود. اگر کعبی در دادسرا حضور نیابد، پرونده روال خود را طی خواهد کرد. البته اخیرا در جراید دیدم که کعبی گفته بود هر گاه احضاریه به دستش برسد در دادسرا حضور خواهد یافت.

** صدور قرار کفالت ۵۰ میلیونی برای نکونام

وکیل قلعه نویی درباره شکایت از نکونام نیز اظهارداشت: آقای نکونام روز بعد از دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی در تاریخ ۲۷ آبان ماه در دادسرا حضور یافت و برای وی قرار کفالت ۵۰ میلیون تومانی صادر شد که تودیع کرد.

وی درباره شکایت ازخبرورزشی نیز گفت: بر اساس قاعده قانون مطبوعات اگر مطلبی منتشر شود و عنوان مجرمانه داشته باشد، مدیرمسئول نشریه منتشر کننده مطلب نیز درگیر می شود. اگر شکایت از نکونام منتهی به صدور کیفرخواست شود، این مساله شامل خبرورزشی نیز خواهد شد. با توجه به اینکه پرونده نکونام در مرحله تحقیقات قرار دارد، پرونده خبر ورزشی نیز فعلا در این مرحله متوقف است.

وکیل قلعه نویی درباره شکایت از روزنامه ورزشی شوت نیز اظهارداشت: روزنامه شوت به دلیل تخلفات مکرر یک مدت از سوی بازپرس ممنوع الفعالیت شد اما مجددا کار خود را آغاز کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا موکلش در ارتباط با اظهارات مهدی رحمتی دروازه بان پیشین استقلالی ها نیز به مرجع قضایی شکایت کرده است یا خیر گفت: سعی ما بر این است درباره افرادی که سابقه خوبی در استقلال داشتند، یک مقدار با مماشات برخورد کنیم. به عنوان مثال در ارتباط با آقای نکونام، وی یکسال و نیم در استقلال حضور داشت وشش ماه قبل از اینکه ما به خاطر مصاحبه اش شکایت کنیم، مصاحبه دیگری نیز کرده بود اما آقای قلعه نویی گذشت کرد و متاسفانه آقای نکونام به این روال ادامه داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ